Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Form teachers’ perceptions of the need for in-service training to manage their students’ problematic behaviour
Avtorji:ID Zemančíková, Vladimíra (Avtor)
ID Poliaková, Adriana (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/01-2025_stalisca-razrednikov-o-potrebah-po-usposabljanju-za-obvladovanje-problematicnega-vedenja-ucencev-in-dijakov/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (241,98 KB)
MD5: ECCE0ACEF833AD3750AF6DA02A539DC0
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZDPDS - Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Povzetek:This study aimed to identify Slovak form teachers’ educational needs to manage their students’ problematic behaviour. To this end, a custom questionnaire was developed and offered to form teachers in lower secondary education (ISCED2) and upper secondary education (ISCED3) (N = 266). Their views were then compared based on the type of schools they worked in, their years of experience, and their gender. The Kruskal-Wallis and Dunn’s post-hoc tests were then conducted, which revealed significant differences in the educational needs of those with different years of experience and those who work in different types of school: on average, the form teachers with more than 15 years of experience reported a lower need for in-service training than those with less experience, and the form teachers in four-year gymnasiums reported a lower need than the primary school (ISCED2 level) and secondary vocational school teachers (ISCED3 level).
Ključne besede:teachers’ educational need, form teacher, problem behaviour of students, teacher professional development
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.03.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 159-180
Številčenje:Letn. 76 = 142, št. 1
PID:20.500.12556/DiRROS-23112 Novo okno
UDK:371.2
ISSN pri članku:0038-0474
DOI:10.63384/spB51z751a Novo okno
COBISS.SI-ID:234280963 Novo okno
Datum objave v DiRROS:30.07.2025
Število ogledov:365
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Stališča razrednikov o potrebah po usposabljanju za obvladovanje problematičnega vedenja učencev in dijakov
Povzetek:Študija ugotavlja potrebe razrednikov po izobraževanju za obvladovanje problematičnega vedenja učencev in dijakov. Vprašalnik so izpolnili razredniki v nižjem sekundarnem izobraževanju (ISCED2) in višjem sekundarnem izobraževanju (ISCED3) na Slovaškem (N=266). Namen raziskave je bil proučiti njihove poglede na nujnost nadaljnjega izobraževanja za obvladovanje problematičnega vedenja učencev in dijakov. Primerjali smo stališča anketirancev iz različnih vrst šol, z različno dolgimi staži in različnega spola. Rezultati Kruskal-Wallisovega testa in Dunnovega post hoc testa so pokazali pomembne razlike v mnenjih med razredniki z različno dolgo delovno dobo in glede na vrsto šole. Razredniki z več kot 15 leti delovnih izkušenj so v povprečju poročali o manjši potrebi po usposabljanju na tem področju kot učitelji z manj izkušnjami. Tudi razredniki v štiriletnih gimnazijah so v povprečju poročali o manjši potrebi po usposabljanju na tem področju kot učitelji osnovnih šol (raven ISCED2) in učitelji srednjih poklicnih šol (raven ISCED3).
Ključne besede:izobraževalne potrebe učiteljev, razrednik, problematično vedenje učencev, profesionalni razvoj učiteljev


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Sodobna pedagogika

Nazaj