Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Experts’ Points of View on Culturally Responsive Teaching for Remedial Education
Avtorji:ID Anuas, Salehuddin Al As (Avtor)
ID Nasri, Nurfaradilla Mohamed (Avtor)
ID Nordin, Mohd Norazmi (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/en/articles/02-2025_experts-points-of-view-on-culturally-responsive-teaching-for-remedial-education/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,02 MB)
MD5: 1050C3C83601D9E8A102EFD496A70976
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZDPDS - Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Povzetek:Incorporating cultural elements into pedagogy is perceived to enhance the language literacy proficiency of underachieving students. This research aims to determine the components required for developing a culturally responsive teaching strategy for remedial education in primary schools. The study utilized a quantitative research design by employing the Fuzzy Delphi method, in which data were collected via questionnaires received from a cross-disciplinary panel of 30 experts The data analysis results indicated that the experts approved all the components based on the consensus value exceeding 75%, the threshold value (d) being less than or equal to 0.2, and the fuzzy score (A) being greater than or equal to 0.5. The experts agreed to establish a culturally responsive teaching model for remedial education, which consists of six central components and 27 elements. The components include teachers’ professional competence, interaction, the classroom ecosystem, teaching planning and implementation, assessment, and social support involvement. This study offers culturally responsive teaching strategies for remedial teachers to help underachieving students with inadequate language literacy skills.
Ključne besede:culturally responsive teaching, Fuzzy Delphi, language literacy, remedial education, teaching strategies
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.06.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 132-154
Številčenje:Letn. 76 = 142, št. 2
PID:20.500.12556/DiRROS-24469 Novo okno
UDK:371.3
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:245245187 Novo okno
Datum objave v DiRROS:01.12.2025
Število ogledov:26
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Stališča strokovnjakov o kulturno odzivnem poučevanju v okviru dopolnilnega pouka
Povzetek:Vključevanje elementov učenčevih kultur v učno prakso naj bi izboljšalo bralno pismenost učencev z nižjimi dosežki. Ta raziskava se osredotoča na opredelitev komponent, potrebnih za razvoj kulturno odzivnih didaktičnih strategij pri dopolnilnem pouku v osnovni šoli. V raziskavi je bil uporabljen kvantitativni raziskovalni model z uporabo mehke metode Delfi. Podatki so bili zbrani prek vprašalnikov, ki jih je izpolnilo 30 različnih strokovnjakov. Rezultati analize podatkov so pokazali, da so v raziskavo vključeni strokovnjaki potrdili vse komponente, saj je konsenzualna vrednost presegla 75 %, mejna vrednost (d) je bila manjša ali enaka 0,2, vrednosti Delfi (A) pa je bila večja ali enaka 0,5. Strokovnjaki so se strinjali s potrebo po uvedbi modela kulturno odzivnega poučevanja v dopolnilni pouk, ki obsega šest osrednjih komponent in 27 elementov. Komponente modela so strokovna usposobljenost učiteljev, sodelovanje, razredni ekosistem, načrtovanje in izvajanje poučevanja, preverjanje in ocenjevanje znanja ter vključevanje socialne podpore. Raziskava predstavlja nekaj kulturno odzivnih didaktičnih strategij poučevanja za dopolnilni pouk, s katerimi lahko učitelji pomagajo učencem s nižjimi učnimi dosežki in manj razvitimi jezikovnimi zmožnostmi.
Ključne besede:kulturno odzivno poučevanje, metoda Delfi, učne strategije, dopolnilno izobraževanje, bralna pismenost


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Sodobna pedagogika

Nazaj