Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Priročnik za načrtovanje krepitve vključujoče razredne in šolske klime ter preprečevanja in odzivanja na medvrstniško nasilje v osnovni šoli
Avtorji:ID Košir, Katja (Avtor)
ID Špes, Tanja (Avtor)
ID Horvat, Marina (Avtor)
ID Kozina, Ana (Avtor)
ID Kranjec, Eva (Avtor)
ID Pečjak, Sonja (Avtor)
ID Peras, Igor (Avtor)
ID Pirc, Tina (Avtor)
ID Pivec, Tina (Avtor)
ID Usenik, Janja (Avtor)
ID Zorjan, Saša (Avtor)
ID Strnad Ornik, Bela (Ilustrator)
ID Zabukovec, Katja (Recenzent)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/901
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,99 MB)
MD5: B0CACE8A8AA20BD18D43167F61C001D4
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:2.02 - Strokovna monografija
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:Priročnik za načrtovanje krepitve vključujoče razredne in šolske klime ter preprečevanja in odzivanja na medvrstniško nasilje v osnovni šoli poglobljeno predstavlja pojav medvrstniškega nasilja in njegove dejavnike. V priročniku so prav tako predstavljene ključne ugotovitve kvantitativne in kvalitativne raziskave, ki jo je raziskovalna skupina izvedla v okviru projekta Socialni kontekst kot dejavnik medvrstniškega nasilja: kako z oblikovanjem pozitivne vrstniške kulture prispevati k vključujoči šoli?. V priročniku so predstavljene z dokazi podprte smernice za preprečevanje in odzivanje na medvrstniško nasilje, namenjene učiteljem, svetovalnim delavcem in ostalim strokovnim delavcem ter učencem na osnovnih šolah. Predstavljeni so tudi primeri dobrih praks.
Ključne besede:medvrstniško nasilje, osnovna šola, razredna klima, smernice, priročniki
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 71 str.))
PID:20.500.12556/DiRROS-22921 Novo okno
UDK:37.015.3:364.63(0.034.2)
ISBN:978-961-286-891-8
DOI:10.18690/um.ff.5.2024 Novo okno
COBISS.SI-ID:204052739 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; V kolofonu tudi nasl. v angl.: Handbook for planning the strengthening of inclusive classroom and school climate and preventing and responding to bullying in elementary school; Opis vira z dne 28. 5. 2025;
Datum objave v DiRROS:08.07.2025
Število ogledov:389
Število prenosov:236
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-3114-2021
Naslov:Socialni kontekst kot dejavnik medvrstniškega nasilja: kako z oblikovanjem pozitivne vrstniške kulture prispevati k vključujoči šoli?

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Handbook for planning the strengthening of inclusive classroom and school climate and preventing and responding to bullying in elementary school
Povzetek:The handbook for planning the strengthening of inclusive classroom and school climate and preventing and responding to bullying in elementary school provides an in-depth overview of the phenomenon of bullying and its factors. The handbook also presents key findings from quantitative and qualitative research conducted by the research team as part of the project 'The role of social context in bullying: promoting inclusive school by shaping positive peer culture'. The handbook presents evidence-based guidelines for preventing and responding to bullying, intended for teachers, counselors, other professionals, and students in elementary schools. Examples of good practices are also presented.
Ključne besede:bullying, elementary school, inclusive school climate, guidelines, handbooks


Nazaj