| Naslov: | Priročnik za načrtovanje krepitve vključujoče razredne in šolske klime ter preprečevanja in odzivanja na medvrstniško nasilje v osnovni šoli |
|---|
| Avtorji: | ID Košir, Katja (Avtor) ID Špes, Tanja (Avtor) ID Horvat, Marina (Avtor) ID Kozina, Ana (Avtor) ID Kranjec, Eva (Avtor) ID Pečjak, Sonja (Avtor) ID Peras, Igor (Avtor) ID Pirc, Tina (Avtor) ID Pivec, Tina (Avtor) ID Usenik, Janja (Avtor) ID Zorjan, Saša (Avtor) ID Strnad Ornik, Bela (Ilustrator) ID Zabukovec, Katja (Recenzent) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/901
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,99 MB) MD5: B0CACE8A8AA20BD18D43167F61C001D4
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Tipologija: | 2.02 - Strokovna monografija |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Povzetek: | Priročnik za načrtovanje krepitve vključujoče razredne in šolske klime ter preprečevanja in odzivanja na medvrstniško nasilje v osnovni šoli poglobljeno predstavlja pojav medvrstniškega nasilja in njegove dejavnike. V priročniku so prav tako predstavljene ključne ugotovitve kvantitativne in kvalitativne raziskave, ki jo je raziskovalna skupina izvedla v okviru projekta Socialni kontekst kot dejavnik medvrstniškega nasilja: kako z oblikovanjem pozitivne vrstniške kulture prispevati k vključujoči šoli?. V priročniku so predstavljene z dokazi podprte smernice za preprečevanje in odzivanje na medvrstniško nasilje, namenjene učiteljem, svetovalnim delavcem in ostalim strokovnim delavcem ter učencem na osnovnih šolah. Predstavljeni so tudi primeri dobrih praks. |
|---|
| Ključne besede: | medvrstniško nasilje, osnovna šola, razredna klima, smernice, priročniki |
|---|
| Kraj izida: | Maribor |
|---|
| Kraj izvedbe: | Maribor |
|---|
| Založnik: | Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| Leto izvedbe: | 2024 |
|---|
| Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 71 str.)) |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-22921  |
|---|
| UDK: | 37.015.3:364.63(0.034.2) |
|---|
| ISBN: | 978-961-286-891-8 |
|---|
| DOI: | 10.18690/um.ff.5.2024  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 204052739  |
|---|
| Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
V kolofonu tudi nasl. v angl.: Handbook for planning the strengthening of inclusive classroom and school climate and preventing and responding to bullying in elementary school;
Opis vira z dne 28. 5. 2025;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 08.07.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 389 |
|---|
| Število prenosov: | 236 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |