| Title: | Priročnik za načrtovanje krepitve vključujoče razredne in šolske klime ter preprečevanja in odzivanja na medvrstniško nasilje v osnovni šoli |
|---|
| Authors: | ID Košir, Katja (Author) ID Špes, Tanja (Author) ID Horvat, Marina (Author) ID Kozina, Ana (Author) ID Kranjec, Eva (Author) ID Pečjak, Sonja (Author) ID Peras, Igor (Author) ID Pirc, Tina (Author) ID Pivec, Tina (Author) ID Usenik, Janja (Author) ID Zorjan, Saša (Author) ID Strnad Ornik, Bela (Illustrator) ID Zabukovec, Katja (Reviewer) |
| Files: | URL - Source URL, visit https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/901
PDF - Presentation file, download (7,99 MB) MD5: B0CACE8A8AA20BD18D43167F61C001D4
|
|---|
| Language: | Slovenian |
|---|
| Typology: | 2.02 - Professional Monograph |
|---|
| Organization: | PI - Educational Research Institute
|
|---|
| Abstract: | Priročnik za načrtovanje krepitve vključujoče razredne in šolske klime ter preprečevanja in odzivanja na medvrstniško nasilje v osnovni šoli poglobljeno predstavlja pojav medvrstniškega nasilja in njegove dejavnike. V priročniku so prav tako predstavljene ključne ugotovitve kvantitativne in kvalitativne raziskave, ki jo je raziskovalna skupina izvedla v okviru projekta Socialni kontekst kot dejavnik medvrstniškega nasilja: kako z oblikovanjem pozitivne vrstniške kulture prispevati k vključujoči šoli?. V priročniku so predstavljene z dokazi podprte smernice za preprečevanje in odzivanje na medvrstniško nasilje, namenjene učiteljem, svetovalnim delavcem in ostalim strokovnim delavcem ter učencem na osnovnih šolah. Predstavljeni so tudi primeri dobrih praks. |
|---|
| Keywords: | medvrstniško nasilje, osnovna šola, razredna klima, smernice, priročniki |
|---|
| Place of publishing: | Maribor |
|---|
| Place of performance: | Maribor |
|---|
| Publisher: | Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba |
|---|
| Year of publishing: | 2024 |
|---|
| Year of performance: | 2024 |
|---|
| Number of pages: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 71 str.)) |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-22921  |
|---|
| ISBN: | 978-961-286-891-8 |
|---|
| UDC: | 37.015.3:364.63(0.034.2) |
|---|
| DOI: | 10.18690/um.ff.5.2024  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 204052739  |
|---|
| Note: | Nasl. z nasl. zaslona;
V kolofonu tudi nasl. v angl.: Handbook for planning the strengthening of inclusive classroom and school climate and preventing and responding to bullying in elementary school;
Opis vira z dne 28. 5. 2025;
|
|---|
| Publication date in DiRROS: | 08.07.2025 |
|---|
| Views: | 390 |
|---|
| Downloads: | 237 |
|---|
| Metadata: |  |
|---|
|
:
|
Copy citation |
|---|
| | | | Share: |  |
|---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |