Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:RALSA : priročnik za uporabo
Avtorji:ID Mirazchiyski, Plamen (Avtor)
ID Klemenčič Mirazchiyski, Eva (Prevajalec)
ID Peras, Igor (Prevajalec)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.pei.si/raziskovalna-dejavnost/projekti/odnos-osmosolcev-v-sloveniji-in-evropi-do-migrantskih-tematik/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,80 MB)
MD5: F4714313916E42E487ED9A9E507DC8FC
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:Ta priročnik je prevod priročnika RALSA: User Guide (v angl.), ki je dostopen na povezavi: https://ralsa.ineri.org/user-guide/. Nastanku orodja/platforme RALSA (The R Analyzer for Large-Scale Assessments) je botrovalo to, da je dr. Plamen Vladkov Mirazchiyski iskal bolj dostopne in celovite rešitve za analizo podatkov mednarodnih primerjalnih raziskav in študij na področju vzgoje in izobraževanja - zaradi kompleksnosti in dizajna vzorčenja teh raziskav, pa tudi zaradi določenih razlik pri omenjeni kompleksnosti teh raziskav. RALSA je tako orodje za analizo podatkov, ki jih zberemo v okviru mednarodnih primerjalnih raziskav in študij na področju vzgoje in izobraževanja. Zasnova teh raziskav je kompleksna, tako v smislu vzorčenja, kot v smislu zasnove kognitivnih instrumentov, ki merijo znanja na številnih področjih. Sodelujejo pa ne le učenci oz. dijaki, temveč tudi njihovi učitelji, ravnatelji šol, v nekaterih primerih tudi starši, pa tudi IKT koordinatorji na šolah. Zaradi vsega naštetega klasični programi za statistično izračunavanje niso ustrezni, ker moramo tudi pri analizah upoštevati vse te specifike. Še več, obstajajo tudi določene razlike med posameznimi mednarodnimi primerjalnimi raziskavami in študijami (tako pri zasnovi kognitivnih instrumentov in izračunih na tej podlagi, kot pri samem vzorčenju). Prav zato ni na voljo ene rešitve, ki bi bila ustrezna za vsako od teh specifik. RALSA pa vse navedeno upošteva že avtomatično.
Ključne besede:pedagogika, vzgoja, pedagoško raziskovanje, statistične metode, mednarodne raziskave, analiza podatkov
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:Pedagoški inštitut
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (157 str,))
PID:20.500.12556/DiRROS-22915 Novo okno
UDK:37.012(035)(0.034.2)
ISBN:978-961-270-402-5
COBISS.SI-ID:220620803 Novo okno
Opomba:Prevod dela: RALSA; Nasl. z nasl. zaslona; Uvodnik / Eva Klemenčič Mirazchiyski: str. 6; Opis vira z dne 10. 3. 2025;
Datum objave v DiRROS:08.07.2025
Število ogledov:420
Število prenosov:224
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:L5-4571
Naslov:Odnos osmošolcev v Sloveniji in Evropi do migrantskih tematik – podatki raziskave IEA ICCS 2009, 2016 in 2022

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Nazaj