| Naslov: | RALSA : priročnik za uporabo |
|---|
| Avtorji: | ID Mirazchiyski, Plamen (Avtor) ID Klemenčič Mirazchiyski, Eva (Prevajalec) ID Peras, Igor (Prevajalec) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.pei.si/raziskovalna-dejavnost/projekti/odnos-osmosolcev-v-sloveniji-in-evropi-do-migrantskih-tematik/
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,80 MB) MD5: F4714313916E42E487ED9A9E507DC8FC
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Tipologija: | 2.01 - Znanstvena monografija |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Povzetek: | Ta priročnik je prevod priročnika RALSA: User Guide (v angl.), ki je dostopen na povezavi: https://ralsa.ineri.org/user-guide/. Nastanku orodja/platforme RALSA (The R Analyzer for Large-Scale Assessments) je botrovalo to, da je dr. Plamen Vladkov Mirazchiyski iskal bolj dostopne in celovite rešitve za analizo podatkov mednarodnih primerjalnih raziskav in študij na področju vzgoje in izobraževanja - zaradi kompleksnosti in dizajna vzorčenja teh raziskav, pa tudi zaradi določenih razlik pri omenjeni kompleksnosti teh raziskav. RALSA je tako orodje za analizo podatkov, ki jih zberemo v okviru mednarodnih primerjalnih raziskav in študij na področju vzgoje in izobraževanja. Zasnova teh raziskav je kompleksna, tako v smislu vzorčenja, kot v smislu zasnove kognitivnih instrumentov, ki merijo znanja na številnih področjih. Sodelujejo pa ne le učenci oz. dijaki, temveč tudi njihovi učitelji, ravnatelji šol, v nekaterih primerih tudi starši, pa tudi IKT koordinatorji na šolah. Zaradi vsega naštetega klasični programi za statistično izračunavanje niso ustrezni, ker moramo tudi pri analizah upoštevati vse te specifike. Še več, obstajajo tudi določene razlike med posameznimi mednarodnimi primerjalnimi raziskavami in študijami (tako pri zasnovi kognitivnih instrumentov in izračunih na tej podlagi, kot pri samem vzorčenju). Prav zato ni na voljo ene rešitve, ki bi bila ustrezna za vsako od teh specifik. RALSA pa vse navedeno upošteva že avtomatično. |
|---|
| Ključne besede: | pedagogika, vzgoja, pedagoško raziskovanje, statistične metode, mednarodne raziskave, analiza podatkov |
|---|
| Kraj izida: | Ljubljana |
|---|
| Kraj izvedbe: | Ljubljana |
|---|
| Založnik: | Pedagoški inštitut |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| Leto izvedbe: | 2024 |
|---|
| Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (157 str,)) |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-22915  |
|---|
| UDK: | 37.012(035)(0.034.2) |
|---|
| ISBN: | 978-961-270-402-5 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 220620803  |
|---|
| Opomba: | Prevod dela: RALSA;
Nasl. z nasl. zaslona;
Uvodnik / Eva Klemenčič Mirazchiyski: str. 6;
Opis vira z dne 10. 3. 2025;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 08.07.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 423 |
|---|
| Število prenosov: | 225 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |