| Naslov: | Internacionalizacija doma in internacionalizacija kurikula v visokem šolstvu – konceptualne razmejitve in implementacija v praksi |
|---|
| Avtorji: | ID Aškerc Zadravec, Katarina (Avtor) |
| Datoteke: | PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (233,84 KB) MD5: 27A62B23541243E35339ECC84FF7D2AF
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/01-2025_internacionalizacija-doma-in-internacionalizacija-kurikula-v-visokem-solstvu-konceptualne-razmejitve-in-implementacija-v-praksi/
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | ZDPDS - Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
|
|---|
| Povzetek: | Globalizacija, internacionalizacija in drugi spreminjajoči se dejavniki sodobnega časa narekujejo izobraževanje diplomantov, ki so ustrezno opolnomočeni za uspešno delovanje v večkulturnem in hitro spreminjajočem se svetu. Pomembno je, da visokošolske institucije odzivno sledijo potrebam globalnega, večkulturnega okolja s sistematičnim in celostnim vključevanjem mednarodne in medkulturne razsežnosti v študijske programe, kar obravnavata koncepta internacionalizacije doma in internacionalizacije kurikula v visokem šolstvu. Na osnovi interpretativne primerjave in vsebinske analize v članku predstavim in utemeljim teoretično ozadje omenjenih konceptov, pri čemer izhajam iz teoretične opredelitve internacionalizacije visokega šolstva in se osredotočim na vsebinske vidike in ternacionalizacije visokošolskega izobraževanja s poudarkom na motivih in pristopih za vpeljavo internacionaliziranega kurikula v visokošolski učni proces. Podani so konkretni primeri za implementacijo internacionaliziranega kurikula na osnovi teorije konstruktivne skladnosti (ang. constructive alignment), kar v zaključnem delu zaokrožim s kritičnim premislekom in z izzivi, s katerimi se soočamo pri uresničevanju internacionaliziranega kurikula v visokošolski praksi. |
|---|
| Ključne besede: | internacionalizacija doma, internacionalizacija kurikula, internacionalizacija visokega šolstva, konstruktivna skladnost kurikula |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 31.03.2025 |
|---|
| Leto izida: | 2025 |
|---|
| Št. strani: | str. 24-40 |
|---|
| Številčenje: | Letn. 76 = 142, št. 1 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-21867  |
|---|
| ISSN: | 0038-0474 |
|---|
| UDK: | 378 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 231749635  |
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 07.04.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 325 |
|---|
| Število prenosov: | 139 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |