Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Internacionalizacija doma in internacionalizacija kurikula v visokem šolstvu – konceptualne razmejitve in implementacija v praksi
Avtorji:ID Aškerc Zadravec, Katarina (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (233,84 KB)
MD5: 27A62B23541243E35339ECC84FF7D2AF
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/01-2025_internacionalizacija-doma-in-internacionalizacija-kurikula-v-visokem-solstvu-konceptualne-razmejitve-in-implementacija-v-praksi/
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZDPDS - Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Povzetek:Globalizacija, internacionalizacija in drugi spreminjajoči se dejavniki sodobnega časa narekujejo izobraževanje diplomantov, ki so ustrezno opolnomočeni za uspešno delovanje v večkulturnem in hitro spreminjajočem se svetu. Pomembno je, da visokošolske institucije odzivno sledijo potrebam globalnega, večkulturnega okolja s sistematičnim in celostnim vključevanjem mednarodne in medkulturne razsežnosti v študijske programe, kar obravnavata koncepta internacionalizacije doma in internacionalizacije kurikula v visokem šolstvu. Na osnovi interpretativne primerjave in vsebinske analize v članku predstavim in utemeljim teoretično ozadje omenjenih konceptov, pri čemer izhajam iz teoretične opredelitve internacionalizacije visokega šolstva in se osredotočim na vsebinske vidike in ternacionalizacije visokošolskega izobraževanja s poudarkom na motivih in pristopih za vpeljavo internacionaliziranega kurikula v visokošolski učni proces. Podani so konkretni primeri za implementacijo internacionaliziranega kurikula na osnovi teorije konstruktivne skladnosti (ang. constructive alignment), kar v zaključnem delu zaokrožim s kritičnim premislekom in z izzivi, s katerimi se soočamo pri uresničevanju internacionaliziranega kurikula v visokošolski praksi.
Ključne besede:internacionalizacija doma, internacionalizacija kurikula, internacionalizacija visokega šolstva, konstruktivna skladnost kurikula
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:31.03.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 24-40
Številčenje:Letn. 76 = 142, št. 1
PID:20.500.12556/DiRROS-21867 Novo okno
ISSN:0038-0474
UDK:378
COBISS.SI-ID:231749635 Novo okno
Datum objave v DiRROS:07.04.2025
Število ogledov:325
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internationalisation at home and internationalisation of the curriculum in higher education – conceptual demarcations and implementation practice
Povzetek:Globalisation, internationalisation, and other dynamic factors require higher education institutions to foster the development of graduates who are well-equipped to function in a multicultural and rapidly changing world. It is crucial for higher education institutions to respond effectively to the needs of a global, multicultural environment by systematically and holistically integrating international and intercultural dimensions into their study programmes. This can be achieved through implementation of internationalisation at home and internationalisation of the curriculum. In this article, the theoretical foundations of these concepts are presented and justified, beginning with theoretical definition of the internationalisation of higher education and focusing on key aspects of this process, with a particular emphasis on the motivations for and approaches to introducing an internationalised curriculum. Concrete examples of the implementation of an internationalised curriculum are provided based on the theory of constructive alignment. The article concludes with a critical discussion on the challenges faced in the practical implementation of an internationalised curriculum.
Ključne besede:internationalisation at home, internationalisation of the curriculum, internationalisation of higher education, constructive alignment of the curriculum


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Sodobna pedagogika

Nazaj