Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Teachers’ mindfulness following a social, emotional andintercultural learning intervention as a support mechanismfor dealing with emotional problems
Avtorji:ID Kozina, Ana (Avtor)
ID Rožman, Mojca (Avtor)
ID Veldin, Manja (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/epdf/10.1080/13664530.2025.2460596?needAccess=true
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (755,01 KB)
MD5: F7F363FCB320FF9F3AA51122F24D2D5E
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:teachers, mindfulness, teachers' mindfulness, support mechanism, emotional problems, social competencies, emotional and intercultural competencies
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 1-16
PID:20.500.12556/DiRROS-21502 Novo okno
UDK:37.091:159.96
ISSN pri članku:1747-5120
DOI:10.1080/13664530.2025.2460596 Novo okno
COBISS.SI-ID:225613059 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 10. 2. 2025; Objavljen: 6. februarja 2025;
Datum objave v DiRROS:17.02.2025
Število ogledov:136
Število prenosov:63
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOZINA, Ana, ROŽMAN, Mojca in VELDIN, Manja, 2025, Teachers’ mindfulness following a social, emotional andintercultural learning intervention as a support mechanismfor dealing with emotional problems. Teacher development [na spletu]. 2025. P. 1–16. [Dostopano 13 marec 2025]. DOI 10.1080/13664530.2025.2460596. Pridobljeno s: https://dirros.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21502
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Teacher development
Založnik:Triangle Journals
ISSN:1747-5120
COBISS.SI-ID:518792473 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-50156
Naslov:Model pozitivnega razvoja učiteljic in učiteljev - preplet notranjih (motivacijskih, čustvenih in kognitivnih) in zunanjih (šolskih in sistemskih) virov med šolskim letom

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Evropska komisija
Številka projekta:2016-2927-004-001

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, učitelji, čuječnost, čuječnost učiteljev, podporni mehanizmi, soočanje s čustvenimi težavami, profesionalni razvoj, socialne kompetence, čustvene kompetence, medkulturne kompetence


Nazaj