| Naslov: | Teachers’ mindfulness following a social, emotional andintercultural learning intervention as a support mechanismfor dealing with emotional problems |
|---|
| Avtorji: | ID Kozina, Ana (Avtor) ID Rožman, Mojca (Avtor) ID Veldin, Manja (Avtor) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/epdf/10.1080/13664530.2025.2460596?needAccess=true
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (755,01 KB) MD5: F7F363FCB320FF9F3AA51122F24D2D5E
|
|---|
| Jezik: | Angleški jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Ključne besede: | teachers, mindfulness, teachers' mindfulness, support mechanism, emotional problems, social competencies, emotional and intercultural competencies |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 01.01.2025 |
|---|
| Leto izida: | 2025 |
|---|
| Št. strani: | str. 1-16 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-21502  |
|---|
| UDK: | 37.091:159.96 |
|---|
| ISSN pri članku: | 1747-5120 |
|---|
| DOI: | 10.1080/13664530.2025.2460596  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 225613059  |
|---|
| Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
Opis vira z dne 10. 2. 2025;
Objavljen: 6. februarja 2025;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 17.02.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 788 |
|---|
| Število prenosov: | 371 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |