| Naslov: | Vertikalni okvir za poučevanje govornega nastopanja v osnovni šoli za celovito oblikovanje govork in govorcev |
|---|
| Avtorji: | ID Žmavc, Janja (Avtor) ID Cestnik, Mojca (Avtor) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/18095/16371
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,35 MB) MD5: 81C2A42B9E5F67AF44A9BF676F0DA24E
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Povzetek: | V prispevku obravnavava predlog za poučevanje govornega nastopanja v osnovni šoli. Kot eno ključnih točk poudariva pomen procesnega in celovitega usvajanja govornega nastopanja v okviru osnovnošolske vertikale, ki ga osvetliva skozi obravnavo nekaterih skupnih točk med antičnim modelom retoričnega izobraževanja in sodobnimi konceptualizacijami govornega sporazumevanja. V drugem delu predstaviva nekatera problemska mesta v veljavnem učnem načrtu, skupaj s tristopenjskim okvirom za poučevanje govornega nastopanja. Meniva, da tako zamišljen pristop omogoča uspešnejše razvijanje zmožnosti suverenega in avtentičnega javnega nastopanja. |
|---|
| Ključne besede: | vzgoja in izobraževanje, osnovna šola, pouk slovenščine, govorno nastopanje, vertikalno poučevanje, retorika |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 01.01.2024 |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| Št. strani: | str. 96-115 |
|---|
| Številčenje: | Letn. 69, št. 3 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-21327  |
|---|
| UDK: | 808:37.091.3 |
|---|
| ISSN pri članku: | 0021-6933 |
|---|
| DOI: | 10.4312/jis.69.3.95-115  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 209176067  |
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 27.01.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 548 |
|---|
| Število prenosov: | 376 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |