Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Teaching and learning the language of the neighbour country : tools for mainstream primary education in the Slovenian-Italian border area
Avtorji:ID Cavaion, Irina Moira (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,32 MB)
MD5: C8325E5B49E3675EC904117DCA70EB41
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ojs.tujournals.ulb.tu-darmstadt.de/index.php/zif/article/view/1162
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:The article presents two central tools for teaching neighbour languages in border areas within the didactic framework of the Contact-Based-(Neighbour-)Language-Learning-andTeaching method (CoBLaLT, Cavaion 2015; 2016; 2019), namely a teacher’s guide to contact-based neighbour language teaching and the digital portfolio ‘My multimedia autobiography of crossborder contacts’ for pupils aged 11 to 15. They were developed as part of a postdoctoral project between 2017-2019 in the Italian-Slovenian border region. The article highlights the importance of making language teaching research a collaborative process between a strong scientific and professional community that thus fosters innovation and effectiveness of methods and contents in neighbour language learning.
Ključne besede:neighbourg langages, teaching, learning, multilingual border region, linguistic autobiography, European language policy
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.04.2022
Leto izida:2022
Št. strani:str. 81-103
Številčenje:Jg. 27 , No. 1
PID:20.500.12556/DiRROS-15013 Novo okno
UDK:81'243:37.091.31=131.1
ISSN pri članku:1205-6545
COBISS.SI-ID:104616195 Novo okno
Avtorske pravice:Copyright (c) 2022 Irina M. Cavaion
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 12. 4. 2022;
Datum objave v DiRROS:12.04.2022
Število ogledov:522
Število prenosov:278
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Zeitschrift für interkulturellen Fremdsprachenunterricht
Skrajšan naslov:Z. interkult. Fremdspr.
Založnik:Division of Germanic Languages, Literatures and Linguistics der Universität Alberta
ISSN:1205-6545
COBISS.SI-ID:43881058 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J6-3132
Naslov:Krepitev (socialno-)konstruktivističnega pristopa na slovenskih obmejnih območjih k poučevanju in učenju sosedskih jezikov (SJ) v osnovni šoli s soustvarjeno razširitvijo in vrednotenjem modela CoBLaLT

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0409
Naslov:Razsežnosti slovenstva med lokalnim in globalnim v začetku tretjega tisočletja

Licence

Licenca:CC BY-ND 3.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 3.0 Nedoločena
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/deed.sl
Opis:Dovoljeno je kopiranje in razširjanje vsebin v kakršnemkoli mediju in obliki v vse namene, tudi komercialne. Primerno morate navesti avtorja, povezavo do licence in označiti spremembe, če so kakšne nastale. To lahko storite na kakršenkoli razumen način, vendar ne na način, ki bi namigoval na to, da dajalec licence podpira vas ali vašo uporabo dela. Če vsebino predelate (remixate), uredite ali na njej gradite, spremenjene vsebine ne smete razširjati. Ne smete uporabiti pravnih določil ali tehničnih ukrepov, ki bi pravno omejili ali onemogočilo druge, da bi storili karkoli, kar licenca dovoli.
Začetek licenciranja:01.04.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Povzetek:In diesem Artikel werden zwei zentrale Instrumente für den Nachbarsprachenunterricht in Grenzregionen vorgestellt, die im Rahmen des didaktischen Konzeptes für „kontaktbasiertes Nachbarsprachen Lehren und Lernen” entwickelt wurden: ein Leitfaden für Lehrende für kontaktbasierten Nachbarsprachenunterricht sowie das digitale Portfolio ‚Meine MultimediaAutobiografie für grenzüberschreitende Kontakte‘ für Schüler und Schülerinnen im Alter von 11 bis 15 Jahren. Die Instrumente wurden als Teils eine Post-Doc-Projekts zwischen 2017 und 2019 in der italienisch-slowenischen Grenzregion entwickelt. Der Artikel hebt die Relevanz kollaborativer Sprachlehrforschung hervor, die durch enge Zusammenarbeit von Wissenschaft und Unterrichtspraxis Innovation und Effektivität von Methoden und Inhalten im Nachbarsprachenunterricht sicherstellt.
Ključne besede:sosedski jeziki, čezmejni stiki, obmejne regije, CoBLaLT


Nazaj