Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


Iskalni niz: "vrsta gradiva" (2) AND "polno besedilo" AND "organizacija" (Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria) .

1 - 10 / 43
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Skupni izobraževalni model o prilagoditvenih načrtih : poročilo aktivnosti 12 delovnega sklopa 3.2 projekta ECO-SMART
Liliana Vižintin, Suzana Škof, 2022, elaborat, predštudija, študija

Ključne besede: obalna območja, ekosistemske storitve, čezmejno sodelovanje, Natura 2000
Objavljeno v DiRROS: 20.07.2022; Ogledov: 47; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
5.
6.
7.
Servizi ecosistemici, cambiamenti climatici e zone costiere Natura 2000 : manuale per gli insegnanti
Liliana Vižintin, 2022, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Povzetek: E-priročnik pripravljen v sklopu projekta ECO-SMART, program sodelovanja Interreg Italija - Slovenija, je namenjen učiteljem osnovne in srednje šole ter na splošno izobraževalcem, ki se ukvarjajo s področjem vzgoje in izobraževanja o trajnostnem razvoju in opolnomočenja z znanjem in kompetencami na področju podnebnih sprememb. Priročnik za učitelje je bil zasnovan s ciljem, da je učiteljem v podporo pri razlaganju vsebin, kot so ekosistemske storitve in biotska raznovrstnost obalnih območij Natura 2000, vplivi podnebnih sprememb na ta območja ter na ekosistemih temelječi ukrepi prilagajanja na podnebne spremembe. Podaja informacije o predlaganih učnih vsebinah, ciljih in pričakovanih rezultatih ter pristopih poučevanja. S tem učitelje usmerja k vključevanju teh vsebin v učne načrte na interdisciplinaren in celosten način. Priročnik se smiselno dopolnjuje z izobraževalnimi vsebinami, ki so prisotne na spletnem izobraževalnem portalu projekta (www.eco-smart.si), s tem pa omogoča lažjo in hitrejšo uporabo teh vsebin (igre, kvizi, sestavljanke, video posnetki).
Objavljeno v DiRROS: 12.07.2022; Ogledov: 67; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (16,72 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Ekosistemske storitve, podnebne spremembe in obalna območja Natura 2000 : priročnik za učitelje
Liliana Vižintin, 2022, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Povzetek: E-priročnik pripravljen v sklopu projekta ECO-SMART, program sodelovanja Interreg Italija - Slovenija, je namenjen učiteljem osnovne in srednje šole ter na splošno izobraževalcem, ki se ukvarjajo s področjem vzgoje in izobraževanja o trajnostnem razvoju in opolnomočenja z znanjem in kompetencami na področju podnebnih sprememb. Priročnik za učitelje je bil zasnovan s ciljem, da je učiteljem v podporo pri razlaganju vsebin, kot so ekosistemske storitve in biotska raznovrstnost obalnih območij Natura 2000, vplivi podnebnih sprememb na ta območja ter na ekosistemih temelječi ukrepi prilagajanja na podnebne spremembe. Podaja informacije o predlaganih učnih vsebinah, ciljih in pričakovanih rezultatih ter pristopih poučevanja. S tem učitelje usmerja k vključevanju teh vsebin v učne načrte na interdisciplinaren in celosten način. Priročnik se smiselno dopolnjuje z izobraževalnimi vsebinami, ki so prisotne na spletnem izobraževalnem portalu projekta (www.eco-smart.si), s tem pa omogoča lažjo in hitrejšo uporabo teh vsebin (igre, kvizi, sestavljanke, video posnetki).
Ključne besede: obalna območja, ekosistemske storitve, čezmejno sodelovanje, Natura 2000, priročniki
Objavljeno v DiRROS: 11.07.2022; Ogledov: 48; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (16,54 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Življenje v večkulturnih šolah : priročnik za učitelje
2022, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Povzetek: Priročnik Življenje v večkulturnih šolah je nastal v želji ponuditi učiteljicam in učiteljem podporo in pomoč pri vsakodnevnem delu v kulturno mešanih razredih in pri vključevanju otrok priseljencev. Pripravljen je bil v okviru evropskega projekta Otroci priseljenci in priseljenske skupnosti v spreminjajoči se Evropi/Migrant Children and Communities in a Transforming Europe (MiCREATE), ki je pod vodstvom Znanstveno-raziskovalnega središča Koper potekal v desetih državah Evropske unije in Turčiji med letoma 2019 in 2022. Priročnik za učitelje vsebuje sedem poglavij. V prvih štirih (»Skrb za večkulturno izobraževanje in raznolikost v šolah«, »Preprečevanje in obvladovanje medetničnih konfliktov v šolskem okolju«, »Na umetnosti temelječi pristopi in ukrepi za spodbujanje vključevanja« in »Organizacija vsakdanjega življenja v večkulturnih šolah«) je skupno predstavljenih več kot 50 dobrih praks, ki jih lahko izvajamo v šolskem okolju za namene upravljanja kulturne raznolikosti ter spodbujanja medkulturnega sobivanja in sožitja. Sledi poglavje »Kazalniki blaginje priseljenih otrok«, namenjen učiteljem in šolam za merjenje blaginje otrok in učinkovitosti šolskih integracijskih ukrepov. Zadnji dve poglavji predstavljata računalniški aplikaciji, in sicer »Digitalno pripovedovanje zgodb« in »Mobilna aplikacija za medkulturno ozaveščanje« – prva je namenjena spodbujanju ustvarjalnosti, učenju jezika in izražanju, druga pa ozaveščanju otrok in mladostnikov glede večkulturnosti, diskriminacije, izzivov integracije in podobnih tem.
Ključne besede: šole, medkulturnost, priročniki za učitelje
Objavljeno v DiRROS: 21.06.2022; Ogledov: 78; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (5,39 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Oljka, sušne razmere, tla in deficitno namakanje
Maja Podgornik, Jakob Fantinič, Milena Bučar-Miklavčič, Vasilij Valenčič, Bojan Butinar, Dominik Vodnik, Helena Gramc, Damijana Kastelec, Mitja Ferlan, Marina Pintar, 2022, znanstvena monografija

Povzetek: Monografija obsega pregled znanja na področju prilagoditve oljk na sušne razmere ter pregled tehnologij namakanja oljk. Res je, da je oljka manj zahtevna vrsta, saj lahko uspeva v izjemno skeletnih tleh in je zelo dobro prilagojena na pomanjkanje vode v njih, a kljub fiziološkim prilagoditvam, lahko sušne razmere negativno vplivajo na rast, razvoj in pridelek oljk. Sušni stres lahko pri oljkah blažimo z deficitnim namakanjem. Deficitni način namakanja je oblika nadgradnje namakanja, saj z nadzorovanim primanjkljajem vode zagotovimo kakovost pridelka, obstoj rastline ter hkrati zmanjšamo porabo vode in energije. Deficitni način namakanja, temelji na načelu, da obrok vode dodamo takrat, ko ga rastlina najbolj gospodarno uporabi. Pri tem je ključnega pomena poznavanje rastlinske vrste, njenih anatomskih in morfoloških značilnosti, fizioloških prilagoditev na sušo, biokemijski odziv na stresne dejavnike in s tem vpliv na kakovost plodov in olja. Poleg tega je potrebno tudi poznavanje dejavnikov, ki vplivajo na pridelovalne sposobnosti oljk, kot so lastnosti tal s svojimi vodno zadrževalnimi sposobnostmi ter dostopna voda v tleh. Ob skrbnem upoštevanju potreb rastline in okoljskih razmer z ustreznim delovanjem namakalnega sistema lahko dosežemo usklajeno razmerje med kakovostjo in količino pridelka o hkratnem varovanju potencialov naravnih virov.
Objavljeno v DiRROS: 14.06.2022; Ogledov: 112; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (8,87 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.89 sek.
Na vrh