Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Igrišča v digitalnem mestu : pristop z vidika razširjene resničnosti
Avtorji:ID Nekou, Yasaman (Avtor)
ID Roig, Eduardo (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (215,22 KB)
MD5: EBBAF143EDEB960FF9D30A92E4B34C52
Opis: ang.
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (221,76 KB)
MD5: CCEB03380C68768F1B61479649D5D8CA
Opis: slov.
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:Logo UIRS - Urbanistični inštitut Republike Slovenije
Povzetek:Today, the use of technological devices is commonplace among children, which has also diminished children’s presence in the city. Although children, as novel citizens, develop some of their skills (such as social, mental, and educational skills) in the city, many children face some kind of city exclusion. Therefore, the way the physical environment of their city is shaped and how children interact with it plays a principal role in child engagement. A child-friendly city can be a place to engage children using contemporary tools such as augmented reality (AR), which helps children communicate better and fosters abilities such as spatial cognition and physical and social skills in the physical and digital world. This study explores various examples and analyses the child-friendly city features of each. This article presents AR and its capabilities as a potential tool utilized in the city to pave the way toward a child-friendly mediated city – an inclusive social urban environment where children play or spend their leisure time and effectively mature into adulthood.
Ključne besede:digital social engagement, digital cities, urban perception, augmented reality, child-friendly cities
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2022
Leto izida:2022
Št. strani:str. 13-21, 82-90
Številčenje:Letn. 33, št. 2
PID:20.500.12556/DiRROS-23180 Novo okno
UDK:712.256: 004.946
ISSN pri članku:0353-6483
DOI:10.5379/urbani-izziv-en-2022-33-02-02 Novo okno
COBISS.SI-ID:138616323 Novo okno
Opomba:Besedilo v angl., prevod v slov.;
Datum objave v DiRROS:05.08.2025
Število ogledov:318
Število prenosov:171
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Urbani izziv
Skrajšan naslov:Urbani izziv
Založnik:Urbanistični inštitut Republike Slovenije
ISSN:0353-6483
COBISS.SI-ID:16588546 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Playgrounds in the digitally mediated city : an approach from augmented reality
Povzetek:To, da otroci uporabljajo tehnološke naprave, je danes nekaj običajnega, hkrati pa so zaradi tega otroci manj prisotni na mestnih prostorih. Čeprav v mestu razvijajo socialne, umske, učne in druge spretnosti, mnogi iz različnih razlogov ne sodelujejo pri tem. Za vpetost otrok v mestni prostor je torej ključno, kako je prostor v njihovem fizičnem mestu oblikovan in kakšna je interakcija otrok s takim mestnim prostorom. V otrokom prijaznem mestu se lahko za večjo vpetost otrok uporabijo sodobna orodja, kot je razširjena resničnost, ta otrokom pomaga izboljšati komunikacijske veščine, poleg tega spodbuja razvoj prostorskih zaznav ter telesnih in socialnih spretnosti v fizičnem in digitalnem svetu. Avtorja v članku proučujeta različne aplikacije in pri vsaki analizirata značilnosti, na podlagi katerih je lahko mesto prijaznejše otrokom. Razširjeno resničnost predstavita kot eno izmed orodij, zaradi katerih so mesta lahko otrokom prijazna, tj. postanejo družbeno vključujoča mestna okolja, v katerih se otroci igrajo, preživljajo prosti čas in odraščajo.
Ključne besede:socialna vključenost v digitalnem okolju, digitalna mesta, zaznavanje mestnega prostora, razširjena resničnost, otrokom prijazna mesta


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Urbani izziv

Nazaj