Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Od individualizma k skupnosti: je to še izziv?
Avtorji:
ID
Šteh, Barbara
(
Avtor
)
Datoteke:
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/01-2025_od-individualizma-k-skupnosti-je-to-se-izziv/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(129,03 KB)
MD5: BEA7C0ED652D026A7CD17730B7763BD4
Jezik:
Slovenski jezik
Tipologija:
1.25 - Drugi sestavni deli
Organizacija:
ZDPDS - Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Ključne besede:
ocene in poročila
,
Pedagoško-andragoški dnevi
,
pedagogika
,
skupnosti
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
01.03.2024
Leto izida:
2025
Št. strani:
str. 114-116
Številčenje:
Letn. 76 = 142, št. 1
PID:
20.500.12556/DiRROS-23108
UDK:
37.01
ISSN pri članku:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
234084867
Datum objave v DiRROS:
30.07.2025
Število ogledov:
329
Število prenosov:
151
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:
Sodob. pedagog.
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
761348
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Zbirka
To gradivo je del naslednjih zbirk del:
Sodobna pedagogika
Nazaj