Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Odnosi z učitelji in zaznana opora vrstnikov kot dejavnik medvrstniškega nasilja
Avtorji:ID Kozina, Ana (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/938
Opis: Prost dostop
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (434,68 KB)
MD5: 63F466B107EB7DB6D04FCEB68B53E5C8
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, medvrstniško nasilje, šola, vrstniki, učitelji, odnosi, odnosna kompetentnost
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2025
Št. strani:Str. 93-105
PID:20.500.12556/DiRROS-21509 Novo okno
UDK:159.97-93:37.014
DOI:10.18690/um.ff.2.2025.7 Novo okno
COBISS.SI-ID:225597187 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 10. 2. 2025;
Datum objave v DiRROS:18.02.2025
Število ogledov:123
Število prenosov:60
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOZINA, Ana, 2025, Odnosi z učitelji in zaznana opora vrstnikov kot dejavnik medvrstniškega nasilja. V : Celostni pristop k medvrstniškemu nasilju [na spletu]. Maribor. p. 93–105. P. 93–105. [Dostopano 13 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dirros.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21509
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Celostni pristop k medvrstniškemu nasilju : psihosocialni konteksti in raziskovalne strategije
Uredniki:Katja Košir, Tanja Špes
Kraj izida:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2025
ISBN:978-961-286-951-9
COBISS.SI-ID:224621059 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-3114
Naslov:Socialni kontekst kot dejavnik medvrstniškega nasilja: kako z oblikovanjem pozitivne vrstniške kulture prispevati k vključujoči šoli?

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Nazaj