Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Sodelovanje in skupno poučevanje vzgojiteljev ter drugih strokovnih delavcev v procesu zgodnje obravnave otrok s posebnimi potrebami
Avtorji:ID Perše, Doroteja (Avtor)
ID Štemberger, Tina (Avtor)
ID Drljić, Karmen (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,59 MB)
MD5: 98B9874454A6F97CD3057DC3032B0F0E
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,62 MB)
MD5: 1E6B8B7FB34197A0D339FDAE25540F60
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-411-8.pdf
 
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:V prispevku smo preučevali vlogo sodelovanja med vzgojitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči pri odzivanju na potrebe otrok s posebnimi potrebami v inkluzivnih vzgojno-izobraževalnih okoljih. Osredotočili smo se na stališča vzgojiteljev o medsebojnem sodelovanju in skupnem poučevanju v procesu zgodnje obravnave ter na povezavo med različnimi dejavniki sodelovanja. V raziskavo je bilo vključenih 190 vzgojiteljev. Podatki so bili zbrani z anketnim vprašalnikom in obdelani z deskriptivno ter inferenčno statistiko. Rezultati kažejo, da vzgojitelji pozitivno doživljajo sodelovanje pri izgradnji kompetenc, izmenjavi izkušenj, medsebojni podpori in doseganju boljših rezultatov pri delu z otroki s posebnimi potrebami. Manj pa so naklonjeni skupnemu poučevanju, zlasti pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v vrtčevsko skupino. Glavne ovire so pomanjkanje pogojev za sodelovanje, dojemanje sodelovanja kot časovno zamudnega in manj koristnega ter skepticizem glede pomena sodelovanja. Poudarjena je potreba po izboljšanju organizacijskih pogojev in komunikaciji o koristih sodelovanja ter podrobnejšem preučevanju razumevanja vzgojiteljev o skupnem poučevanju.
Ključne besede:medsebojno sodelovanje, skupno poučevanje, predšolska vzgoja, zgodnja obravnava, otroci s posebnimi potrebami
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:str. 95-118
PID:20.500.12556/DiRROS-21360 Novo okno
UDK:376-053.4
DOI:10.26493/978-961-293-411-8.95-118 Novo okno
COBISS.SI-ID:220960259 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 6. 1. 2025;
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:649
Število prenosov:550
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Izzivi in priložnosti vseživljenjskega učenja za trajnostno družbo prihodnosti
Uredniki:Maja Mezgec, Petra Dolenc
Kraj izida:Koper
Založnik:Založba Univerze na Primorskem
Leto izida:2024
ISBN:978-961-293-411-8
COBISS.SI-ID:219142147 Novo okno
Naslov zbirke:Knjižnica Ludus
Številčenje v zbirki:57
ISSN zbirke:2630-3809

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cooperation and co-teaching between kindergarten teachers and special education teachers in the process of early intervention for children with special needs
Ključne besede:mutual cooperation, co-teaching, preschool education, early intervention, children with special needs


Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj