Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Addressing the sense of school belonging among all students? : a systematic literature review
Avtorji:ID Štremfel, Urška (Avtor)
ID Šterman Ivančič, Klaudija (Avtor)
ID Peras, Igor (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/2254-9625/14/11/190
Opis: Javni dostop
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,12 MB)
MD5: 084A065328A3E3583A2BF06FB8BB0621
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:The sense of school belonging plays an important role in students’ academic, behavioural, and psychological outcomes. Based on a systematic review, following the PRISMA 2020 guidelines and examining 86 studies conducted between 1990 and February 2023, the article addresses two research questions: (a) what are the predictors of the sense of school belonging at the individual, micro, meso, exo, macro, and chrono levels of the bioecological model of human development; (b) do these predictors differ based on students’ individual characteristics, and if so, how. The findings reveal individual factors as important predictors of school belonging and indicate the lack of studies that take into consideration the interplay of different (micro, meso, exo, macro, chrono) levels in addressing the sense of school belonging. Considering the complexity and multi-factorial nature of the sense of school belonging, it calls upon further research, which would support the development of evidence-based interventions for fostering school belonging among different groups of students, particularly those who are at risk of feeling alienated from school, and thus promote equity in education.
Ključne besede:education, sense of school belonging, predictors, bioecological model of human development, equity, systematic review
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 2901-2917
Številčenje:Vol. 14, iss. 11
PID:20.500.12556/DiRROS-21348 Novo okno
UDK:37.091.8
ISSN pri članku:2254-9625
DOI:10.3390/ejihpe14110190 Novo okno
COBISS.SI-ID:214745603 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 12. 11. 2024;
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:734
Število prenosov:372
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:European journal of investigation in health, psychology and education
Skrajšan naslov:Eur. j. investig. health psychol. educ.
Založnik:ASUNIVEP, MDPI AG
ISSN:2254-9625
COBISS.SI-ID:524176921 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0106
Naslov:Edukacijske raziskave

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje
Številka projekta:C3350-24-431002

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, občutek pripadnosti, napovedovalci, bioekološki model človeškega razvoja, enakost, raziskave v izobraževanju


Nazaj