Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:The EU policy discourse on EdTech and constructing the image of an excellent teacher
Avtorji:ID Žmavc, Janja (Avtor)
ID Bezlaj, Lucija Zala (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/epdf/10.1080/17439884.2024.2405859?needAccess=true
Opis: Prost dostop
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/17439884.2024.2405859?scroll=top&needAccess=true#abstract
Opis: Prost dostop
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (910,36 KB)
MD5: 1A258DC346407D0C70C5240167A21D11
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:This article presents a discourse analysis of European Union (EU) policy documents on educational uses of digital technology (EdTech) from 2015 to 2022. It explores the ideological dimensions of language use and power relations, particularly concerning the teacher's role. Despite increasing critical scrutiny, the policy discourse in this period remains predominantly unidimensional, framing EdTech as a transformative solution. The study combines corpus-assisted analysis with critical discourse analysis and linguistic pragmatics to reveal how EU policy constructs a normative image of an ‘excellent' teacher inexorably linked to digital competencies. It shows how this discourse implicitly denies teachers' autonomy in technology adoption, reinforcing institutional power dynamics. The paper offers a critical perspective on the ideological underpinnings of language use in EdTech policy, challenging prevailing normative discourses and emphasising the need for a nuanced understanding of the socio-political implications and power dynamics inherent in the discourse surrounding teachers’ engagement with digital technology.
Ključne besede:EdTech, EU policy discourse, image of teacher, teachers, ideological language use, European Union
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:22.09.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 1-14
PID:20.500.12556/DiRROS-21331 Novo okno
UDK:808:37.014
ISSN pri članku:1743-9892
DOI:10.1080/17439884.2024.2405859 Novo okno
COBISS.SI-ID:208638467 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 24. 9. 2024; Objavljeno 22. 9. 2024;
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:549
Število prenosov:514
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Learning, media & technology
Založnik:Carfax, Taylor & Francis, Routledge
ISSN:1743-9892
COBISS.SI-ID:62992129 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:N5-0272
Naslov:Izobraževanje na mejah človeškega: izziv novih tehnologij

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, EdTech, politični diskurz EU, podoba učitelja, ideološka uporaba jezika, ideološke dimenzije jezika


Nazaj