Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Fo Guang Shan's Expansion in the Religious Market of Thailand : a SWOT analysis
Avtorji:ID Su, Guiyu (Avtor)
ID Liu, Yaoping (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://doi.org/10.35469/poligrafi.2022.343
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (275,64 KB)
MD5: F013F28EFF98627B16F2E44BCFCF4398
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:As one of the prominent Mahayana Buddhist institutions from Taiwan, Fo guang Shan (FgS) entered the religious market of Thailand as early as the 1990s. Its influence has grown tremendously among the local Chinese communities and Thai society. Despite this, there is a dearth of scholarship dedicated to FgS’s mar-ket expansion in Theravada-dominated Thailand. Through a SWOT analysis, this paper explores FgS’s marketing strategy for the Thai religious market. The findings suggest that FgS bears certain strengths, such as its appealing humanistic Budd-hist doctrine, gift-giving networking skills and its strong emotional bonds with the Chinese communities in Thailand. These strengths have brought and will conti-nuously provide FgS with opportunities for further expansion. However, FgS’s weakness is always there and obvious, given its foreign and non-mainstream na-ture and questionable legitimacy of existing as a Buddhist institution (or temple) in Thailand. All this has already caused threats to FgS’s missionary clergies and sanctuaries, mainly based in the Bangkok area, not to mention the growingly fierce competition from its Thai Theravada and local-born Mahayana counterparts.
Ključne besede:religion, Thai religion, religious market, marketing strategy, SWOT analysis, Thailand
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:29.12.2023
Leto izida:2022
Št. strani:str. 85-103
Številčenje:Letn. 27, št. 105/106
PID:20.500.12556/DiRROS-16313 Novo okno
UDK:2(5)
ISSN pri članku:1318-8828
DOI:10.35469/poligrafi.2022.343 Novo okno
COBISS.SI-ID:139638787 Novo okno
Datum objave v DiRROS:28.02.2023
Število ogledov:356
Število prenosov:199
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Poligrafi. revija za religiologijo, mitologijo in filozofijo
Skrajšan naslov:Poligrafi
Založnik:Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, Društvo za primerjalno religiologijo, Znanstveno-raziskovalno središče, Annales ZRS, Društvo za primerjalno religiologijo
ISSN:1318-8828
COBISS.SI-ID:59336192 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Širitev organizacije Fo Guang Shan na tajskem religijskem tržišču : SWOT analiza
Povzetek:Fo guang Shan (FgS) je kot ena od vidnejših tajvanskih ustanov za mahajanski budizem vstopila na tajsko religijsko tržišče že v 90. letih prejšnjega stoletja. Njen vpliv med lokalnimi kitajskimi skupnostmi in v tajski družbi je odtlej strmo nara-sel, vendar je kljub temu še vedno zelo malo akademskih raziskav, ki bi se posvečale njeni širitvi na tajskem tržišču, na katerem prevladuje teravadski budizem. S SWOT analizo avtorja v prispevku preučujeta trženjsko strategijo, ki jo je organizacija FgS izdelala za tajsko religijsko tržišče. Ugotavljata, da ima FgS nekaj močnih točk ‒ kot so privlačna humanistična budistična doktrina, uspešnost vzpostavljanja mrež obda-rovanja ter trdne čustvene vezi s kitajskimi skupnostmi na Tajskem ‒, ki ustvarjajo priložnosti za nadaljnje širjenje te organizacije v državi. Vendar pa so hkrati vedno prisotne in očitne tudi šibke točke organizacije FgS, namreč njena tujost in njen 'nemainstremovski' značaj ter vprašljiva legitimnost njenega obstoja kot budistične inštitucije (ali templja) na Tajskem. Te so tudi že spodbudile grožnje misijonarjem in svetiščem organizacije Fo guang Shan, ki se večinoma nahajajo na območju Bangko-ka, občutiti pa je tudi vse močnejše rivalstvo s teravadskimi budističnimi ustanovami kot tudi z domačimi mahajanskimi budstičnimi organizacijami.
Ključne besede:religije, tajska religija, religijsko tržišče, trženjska strategija, SWOT analiza, Tajska


Nazaj