Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Promotion activities of wood industry in Slovenia and in Croatia
Avtorji:Dušak, Marko (Avtor)
Jelačić, Denis (Avtor)
Moro, Maja (Avtor)
Pirc Barčić, Andreja (Avtor)
Oblak, Leon (Avtor)
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo SciVie - Gozdarski inštitut Slovenije
Povzetek:Wood industry is among the most important industrial sectors in Slovenia and Croatia. In both countries, wood sector is a part of the national strategy plans and one of the industrial branches considered national economy boosters. But media coverage of wood industry and furniture manufacturing in Slovenia, as well as in Croatia, is far behind the promotion enjoyed by other industrial branches. This paper will give the current situation in promotional activities of wood sector in Slovenian and Croatian media and demonstrate the existing differences among given countries. Also, it will present some ideas on improving this situation according to media share of other highly profiled industrial branches in some southeastern European countries.
Ključne besede:wood industry, promotion activities, media coverege, promotion investments
Leto izida:2016
UDK:630*7+630*94(497.4):(497.5)(045)=163.6
ISSN pri članku:2335-3112
OceCobissID:266761216 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS_ID:4676518 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.20315/ASetL.109.3 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2929
Število prenosov:1408
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (693,89 KB)
 
Nadgradivo:Acta Silvae et Ligni
Gozdarski inštitut Slovenije, založba Silvae Slovenica
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
  
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Promocijske aktivnosti lesne industrije v Sloveniji in na Hrvaškem
Povzetek:Lesna industrija je ena izmed najpomembnejših industrijskih panog v Sloveniji in na Hrvaškem. V obeh državah je lesni sektor del nacionalnih strateških načrtov in se uvršča med industrijske panoge, ki naj bi ojačile nacionalno gospodarstvo. Toda medijska pokritost lesne industrije in proizvodnje pohištva v Sloveniji, kot tudi na Hrvaškem, je daleč za promocijami drugih industrijskih panog. V članku je prikazano sedanje stanje glede promocijskih dejavnosti v lesnem sektorju v slovenskih in hrvaških medijih, prikazane pa so tudi obstoječe razlike med obravnavanima državama. Prav tako so predstavljene nekatere zamisli za izboljšanje tega položaja glede na medijski delež drugih visoko profiliranih industrijskih vej v nekaterih državah jugovzhodne Evrope.
Ključne besede:lesna industrija, promocija, medijska pokritost, odnosi z javnostmi, naložbe v promocijo


Nazaj