Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Technological salvation : Neuralink's campaign through the lens of religious symbolism
Avtorji:ID Štivić, Stjepan (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (302,44 KB)
MD5: 1B47C3B26FE089159EA93369CC8C5269
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ojs.zrs-kp.si/index.php/poligrafi/article/view/509
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:This paper critically examines Neuralink’s public campaign and promotional strategies through the lens of religious symbolism and marketing ideas. positioned as a leader in brain-computer interface (BCi) development, Neuralink frames its technology not only as a groundbreaking medical intervention, capable of restor-ing various neurological problems, but also as a pathway toward human enhance-ment. The central argument is that Neuralink’s marketing model appropriates elements of Christian religious symbolism, particularly embedding the messianic attributes of Jesus Christ. Through analysis of its messaging, media presence, and charismatic leadership, the paper contends that Neuralink constructs a narrative of technological salvation. This symbolic framing serves not only to generate pub-lic trust and enthusiasm but also to distinguish Neuralink within the competitive landscape of emerging neuroethologies.
Ključne besede:Neuralink, religious symbolism, marketing model, technological salvation, brain-computer interfaces (BCI)
Datum objave:01.01.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 241-255 339, 350
Številčenje:Let. 30, št. 119/120
PID:20.500.12556/DiRROS-24885 Novo okno
UDK:1:004.89:66/67
ISSN pri članku:1318-8828
DOI:10.35469/poligrafi.2025.509 Novo okno
COBISS.SI-ID:262615043 Novo okno
Opomba:Besedilo v angl.;
Datum objave v DiRROS:23.12.2025
Število ogledov:17
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Poligrafi : revija za religiologijo, mitologijo in filozofijo
Skrajšan naslov:Poligrafi
Založnik:Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, Društvo za primerjalno religiologijo, Znanstveno-raziskovalno središče, Annales ZRS, Društvo za primerjalno religiologijo
ISSN:1318-8828
COBISS.SI-ID:59336192 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Tehnološka odrešitev
Povzetek:Prispevek kritično analizira javno kampanjo in promocijske strategije podjetja Neuralink skozi prizmo religiozne simbolike in marketinških konceptov. Neura-link, ki je vodilni akter na področju razvoja vmesnikov med možgani in računal-nikom (BCi), svojo tehnologijo predstavlja ne le kot prelomno medicinsko inter-vencijo, sposobno obnavljanja različnih nevroloških funkcij, temveč tudi kot pot k nadgradnji človeških zmožnosti. osrednja teza prispevka je, da marketinški model podjetja Neuralink povzema elemente krščanske religiozne simbolike, pri čemer zlasti vgrajuje mesijanske lastnosti Jezusa Kristusa. Skozi analizo komunikacijskih strategij, medijske prisotnosti in karizmatičnega vodstva članek zagovarja tezo, da Neuralink gradi naracijo tehnološkega odrešenja. Tak simbolni okvir ne spodbuja le zaupanja in navdušenja javnosti, temveč tudi omogoča, da se Neuralink razlikuje v konkurenčnem prostoru razvijajočih se nevrotehnologij.
Ključne besede:Neuralink, verska simbolika, marketinški model, tehnološka odrešitev


Nazaj