Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Artificial intelligence in the educational process : the role of communication and the pitfalls of alienation
Avtorji:ID Kraner, David (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (453,41 KB)
MD5: A173B9488789DD1D53608D7B9F168541
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ojs.zrs-kp.si/index.php/poligrafi/article/view/508
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:The integration of artificial intelligence (ai) into the educational process is becoming increasingly relevant and inevitable, raising numerous questions about its impact on the quality of teaching and learning. This article discusses the advan-tages, disadvantages, and challenges faced by educators in using ai within modern learning environments. among the identified benefits are personalized learning, the explanation of complex concepts, increased student engagement, and support in preparing instructional materials. on the other hand, concerns arise regarding the accuracy of information, risks of plagiarism, dependence on technology, and the loss of interpersonal connection. Research indicates that the successful integra-tion of ai requires professional training for teachers, appropriate infrastructure, and critical reflection on ethical aspects. This article focuses on a key question: can the thoughtful use of ai contribute to improved learning outcomes without compromising the human dimension of education?
Ključne besede:communication, artificial intelligence, educational process, technological tools, ethical challenges, teacher education
Datum objave:01.01.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 195-218, 337-338, 349
Številčenje:Let. 30, št. 119/120
PID:20.500.12556/DiRROS-24884 Novo okno
UDK:165.62:004.89
ISSN pri članku:1318-8828
DOI:10.35469/poligrafi.2025.508 Novo okno
COBISS.SI-ID:262612739 Novo okno
Opomba:Besedilo v angl.;
Datum objave v DiRROS:23.12.2025
Število ogledov:8
Število prenosov:8
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Poligrafi : revija za religiologijo, mitologijo in filozofijo
Skrajšan naslov:Poligrafi
Založnik:Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, Društvo za primerjalno religiologijo, Znanstveno-raziskovalno središče, Annales ZRS, Društvo za primerjalno religiologijo
ISSN:1318-8828
COBISS.SI-ID:59336192 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Umetna inteligenca v pedagoškem procesu
Povzetek:Vključevanje umetne inteligence (Ui) v pedagoški proces postaja vse bolj aktu-alno in neizogibno, kar odpira številna vprašanja glede njenega vpliva na kakovost poučevanja in učenja. Članek obravnava prednosti, slabosti in izzive, s katerimi se soočajo vzgojno-izobraževalni delavci pri uporabi Ui v sodobnem učnem okolju. Med ugotovljenimi prednostmi izstopajo personalizacija učenja, razlaga kom-pleksnih pojmov, večja angažiranost študentov in podpora pri pripravi učnih vsebin. Hkrati se pojavljajo pomisleki glede pravilnosti informacij, tveganja plagiatorstva, odvisnosti od tehnologije in izgube medosebnega stika. Razi-skave kažejo, da so za uspešno integracijo UI nujne strokovna usposobljenost učiteljev, ustrezna infrastruktura in kritična refleksija o etičnih vidikih. Čla-nek se osredinja na ključno vprašanje, ali lahko premišljena uporaba Ui prispeva k boljšim učnim izidom, ne da bi pri tem ogrozila humani vidik izobraževanja.
Ključne besede:komunikacija, umetna inteligenca, pedagoški proces, tehnološki pripomočki, etični izzivi, izobraževanje učiteljev


Nazaj