Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Načrtovanje komunikacijske strategije za obstoječi in nove presejalne programe za raka v Sloveniji
Avtorji:ID Atanasova, Sara (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (112,04 KB)
MD5: 5D6DAB9828B599764385D094E35A39EA
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:Logo OI - Onkološki inštitut Ljubljana
Povzetek:Slovenija se sooča z načrtovanimi spremembami v obstoječem Državnem programu zgodnjega odkrivanja predrakavih sprememb materničnega vratu (ZORA) ter s pripravo novih organiziranih presejalnih programov za raka prostate (PETER) in pljučnega raka (LUKA). Uvajanje sprememb na področju presejalnih programov za raka predstavlja kompleksen javnozdravstveni izziv, ki zahteva premišljeno komunikacijsko podporo. Brez ustrezno zasnovane komunikacijske strategije obstaja tveganje neustreznega razumevanja sprememb, nizke udeležbe ciljnih populacij ter pomanjkanja podpore med zdravstvenimi delavci in drugimi deležniki. Namen prispevka je osvetliti ključne korake pri načrtovanju komunikacijske strategije, kot so situacijska analiza in analiza deležnikov, opredelitev strateških ciljev, identifikacija ciljnih skupin in segmentacija populacije oz. občinstva, oblikovanje glavnih sporočil in stališč, identifikacija ključnih komunikacijskih kanalov in strateških pristopov, načrtovanje implementacije strategije, evalvacija in merjenje učinkovitosti strategije. Prispevek obravnava, kako lahko raziskave in empirični podatki služijo kot temelj za oblikovanje ciljno usmerjenih strategij, ki bodo učin- kovito podprle spremembe v omenjenih presejalnih programih. Projekt Cancer screening awareness in Slovenia – Communication strategy, ki ga financira Mednarodna agencija za raziskovanje raka, bo s kvalitativnimi in kvantitativnimi raziskavami zagotovil vpoglede v zaznave in stališča ciljnih populacij in zdravstvenih strokovnjakov. Na tej osnovi bodo oblikovana priporočila za komunikacijske strategije, prilagojene posameznim presejalnim programom, kar bo lahko prispevalo k njihovi večji legitimnosti, sprejetosti in dolgoročni trajnosti.
Ključne besede:komuniciranje, komunikacijska strategija
Geografsko pokritje:Slovenija;
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Zveza slovenskih društev za boj proti raku, Onkološki inštitut
Leto izida:2025
Št. strani:Str. 172-191
Izvor:Ljubljana
PID:20.500.12556/DiRROS-24553 Novo okno
UDK:316.77:616-07(497.4)
COBISS.SI-ID:255079939 Novo okno
Datum objave v DiRROS:05.12.2025
Število ogledov:65
Število prenosov:22
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Presejanje za raka v Sloveniji - kje smo in kam gremo : XXXIII. seminar "In memoriam dr. Dušana Reje"
Uredniki:Urška Ivanuš
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Zveza slovenskih društev za boj proti raku, Onkološki inštitut
Leto izida:2025
ISBN:978-961-6377-50-8
COBISS.SI-ID:253228547 Novo okno

Nazaj