Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Didaktika jezikov v stiku za obmejna območja
Avtorji:ID Cavaion, Irina Moira (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,99 MB)
MD5: BC63E3AD7124504392524F432E43E620
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,47 MB)
MD5: ABD5D12143F26C7F399DF6D7EBD14CF9
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.13 - Objavljeni povzetek strokovnega prispevka na konferenci
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Ključne besede:didaktika jezikov v stiku, večjezična obmejna območja, vzajemno učenje, interdisciplinarni pristop, sociokonstruktivizem pri učenju in poučevanju jezikov
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2025
Št. strani:Str. [77]-[83]
PID:20.500.12556/DiRROS-23959 Novo okno
UDK:81
COBISS.SI-ID:254906883 Novo okno
Opomba:Besedilo v slov., angl. in ital.;
Datum objave v DiRROS:27.10.2025
Število ogledov:120
Število prenosov:59
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Kaj prinašajo prenovljeni kurikulum za vrtce, učni načrti in katalogi znanj pri učenju jezikov : 5. nacionalna konferenca Jeziki v izobraževanju
Uredniki:Tamara Klanjšček Šavli
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Leto izida:2025
ISBN:978-961-03-1003-7
COBISS.SI-ID:239555843 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Contact based neighbouiring language for border areas
Ključne besede:contact based neighbouring language, multilingual border areas, reciprocal learning, interdisciplinary approach, socioconstrucitivism in language learning and teaching


Nazaj