Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Anksioznost skozi oči mladostnikov in mladostnic : participativni pristop k razvoju digitalnega programa za krepitev duševnega zdravja mladih
Avtorji:ID Vidmar, Maša (Avtor)
ID Veldin, Manja (Avtor)
ID Peras, Igor (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,13 MB)
MD5: ADB982929F11E2AE979058971280F6F8
Opis: Prost dostop
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, anksioznost, duševno zdravje, mladi, digitalni program, participativni pristop, razvoj programa
Status publikacije:Objavljeno
Leto izida:2025
Št. strani:Str. 111-126, 136-137
PID:20.500.12556/DiRROS-23911 Novo okno
UDK:004:159.95-93
DOI:10.32320/978-961-270-373-8.111-126 Novo okno
COBISS.SI-ID:252000771 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 7. 10. 2025;
Datum objave v DiRROS:22.10.2025
Število ogledov:188
Število prenosov:68
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju : Umetna inteligenca v vzgoji in izobraževanju
Uredniki:Ana Mlekuž, Igor Ž. Žagar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Pedagoški inštitut, Založba Pedagoškega inštituta
Leto izida:2025
ISBN:978-961-270-373-8
COBISS.SI-ID:248014083 Novo okno
Naslov zbirke:Dissertationes
Številčenje v zbirki:51
ISSN zbirke:1855-9638

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Anxiety through the eyes of adolescents
Ključne besede:education, anxiety, mental health, youth, digital programme, participatory approach, programme development


Nazaj