Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Cross-situational learning of sign-like gestures in children and adults : a behavioural and event-related potential study
Avtorji:ID Colombani, Arianna (Avtor)
ID Varghese, Peter (Avtor)
ID Mai, Qian Yin (Avtor)
ID Saksida, Amanda (Avtor)
ID Boll-Avetisyan, Natalie (Avtor)
ID Tuomainen, Outi (Avtor)
ID Sharma, Mridula (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/23273798.2025.2539136#abstract
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,80 MB)
MD5: 7E2759D393F818238E5E174AC04408D2
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:pseudosigns, sign-like gestures, statistical learning, cross-situational learning, N400, LPC, semantic categorisation, associative learning
Status publikacije:Objavljeno
Datum objave:01.01.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 1-26
PID:20.500.12556/DiRROS-23907 Novo okno
UDK:159.95:81.'23
ISSN pri članku:2327-3801
DOI:10.1080/23273798.2025.2539136 Novo okno
COBISS.SI-ID:254142467 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Soavtorji: Varghese Peter, Qian Yin Mai, Amanda Saksida, Natalie Boll-Avetisyan, Outi Toumainen and Mridula Sharma; Opis vira z dne 21. 10. 2025;
Datum objave v DiRROS:22.10.2025
Število ogledov:163
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Language, cognition and neuroscience
Skrajšan naslov:Lang. cogn. neurosci.
Založnik:Routledge, Taylor & Francis
ISSN:2327-3801
COBISS.SI-ID:525966617 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:psevdoznaki, znakovne geste, statistično učenje, medsituacijsko učenje, N400, LPC, semantična kategorizacija, asociativno učenje


Nazaj