| Naslov: | Cross-situational learning of sign-like gestures in children and adults : a behavioural and event-related potential study |
|---|
| Avtorji: | ID Colombani, Arianna (Avtor) ID Varghese, Peter (Avtor) ID Mai, Qian Yin (Avtor) ID Saksida, Amanda (Avtor) ID Boll-Avetisyan, Natalie (Avtor) ID Tuomainen, Outi (Avtor) ID Sharma, Mridula (Avtor) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/23273798.2025.2539136#abstract
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,80 MB) MD5: 7E2759D393F818238E5E174AC04408D2
|
|---|
| Jezik: | Angleški jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Ključne besede: | pseudosigns, sign-like gestures, statistical learning, cross-situational learning, N400, LPC, semantic categorisation, associative learning |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Datum objave: | 01.01.2025 |
|---|
| Leto izida: | 2025 |
|---|
| Št. strani: | str. 1-26 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-23907  |
|---|
| UDK: | 159.95:81.'23 |
|---|
| ISSN pri članku: | 2327-3801 |
|---|
| DOI: | 10.1080/23273798.2025.2539136  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 254142467  |
|---|
| Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
Soavtorji: Varghese Peter, Qian Yin Mai, Amanda Saksida, Natalie Boll-Avetisyan, Outi Toumainen and Mridula Sharma;
Opis vira z dne 21. 10. 2025;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 22.10.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 163 |
|---|
| Število prenosov: | 83 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |