Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Območja izboljšanega poslovanja in njihov vpliv na teritorialne blagovne znamke : študije primera
Avtorji:ID Almeida, Giovana Goretti Feijó (Avtor)
ID Coutinho Guimarães, Pedro Porfírio (Avtor)
ID Modesto de Araújo Júnior, Edson (Avtor)
ID Rezende, Denis Alcides (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (437,40 KB)
MD5: C4C34922CB3269D92E5ACBE264217C76
Opis: slov.
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (492,88 KB)
MD5: 525CE84E1144816FE30A5DE3D382EF44
Opis: ang.
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo UIRS - Urbanistični inštitut Republike Slovenije
Povzetek:Številna mesta po svetu svoja središča upravljajo z uporabo območij izboljšanega poslovanja. Avtorji so v članku analizirali vpliv teh območij na teritorialne blagovne znamke mest. S študijami primera so na podlagi matrike teritorialne blagovne znamke v okviru regionalnega razvoja kvalitativno analizirali izbrana območja izboljšanega poslovanja. Njihovi izsledki so potrdili, da imajo ta območja v regionalnem razvoju vlogo vsestranskih teritorialnih blagovnih znamk in vplivajo na strateške razprave ter lokalni, regionalni in mednarodni ugled mesta. Raziskava je pokazala, da območja izboljšanega poslovanja pomembno krepijo blagovno znamko svojih mest, za kar prejemajo podporo na različnih ravneh. Poleg tega je razkrila, da imajo ta območja ključno vlogo v političnih in kulturnih razpravah, ki so del procesov mestnega in regionalnega razvoja.
Ključne besede:mesta, urbanizem, blagovne znamke, oblikovanje blagovne znamke, Velika Britanija
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 64-76, 155-167
Številčenje:Letn. 35, št. 1
PID:20.500.12556/DiRROS-23146 Novo okno
UDK:711.45:659.126(410.1)
ISSN pri članku:0353-6483
DOI:10.5379/urbani-izziv-eng-2024-35-01-05 Novo okno
COBISS.SI-ID:221434627 Novo okno
Opomba:Besedilo v angl., prevod v slov.;
Datum objave v DiRROS:01.08.2025
Število ogledov:361
Število prenosov:209
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Urbani izziv
Skrajšan naslov:Urbani izziv
Založnik:Urbanistični inštitut Republike Slovenije
ISSN:0353-6483
COBISS.SI-ID:16588546 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Business improvement districts and their impact on territorial brands : a case study analysis
Povzetek:Numerous cities worldwide employ business improvement districts (BIDs) to manage their central areas. This article analyses the contribution of BIDs to cities’ territorial brands. Employing a case study methodology, we utilize the “territorial brand in regional development” (TBRD) matrix for qualitative analysis of selected BIDs. The findings underscore BIDs’ role as a versatile territorial brand in regional development shaping strategic discussions and fostering local, regional, and global reputations. It can be concluded that BIDs significantly enhance the territorial brand of their cities, receiving endorsement across various scales. Furthermore, urban and regional development processes involve political and cultural discussions, and this article revealed that BIDs are an active player in these discussions.


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Urbani izziv

Nazaj