Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:School belongingness and family support as predictors of school bullying perpetration and victimization in adolescents : are relations the same for students with an immigrant background?
Avtorji:ID Košir, Katja (Avtor)
ID Zakšek, Martina (Avtor)
ID Kozina, Ana (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/epdf/10.1080/15564886.2023.2181251?needAccess=true&role=button
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (908,57 KB)
MD5: EFA1C1D84272C6EDBFCEE1D82EFA5B99
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:The aim of the study was to examine school belongingness and family support as predictors of bullying behavior and victimization, and the moderating role of students’ gender and immigrant background in a large representative sample of Slovenian adolescents (N = 1925; 42.50% male). The results indicated that school belongingness significantly predicted both bullying and victimization. Family support did not contribute to the incremental validity beyond school belongingness in predicting victimization. Gender was found to moderate the relationship between school belongingness and both bullying outcomes. The relationship between school belongingness and victimization was stronger for students with an immigrant background.
Ključne besede:bullying, victimization, school belongingness, family support, immigrant background, adolescents
Datum objave:01.01.2023
Leto izida:2023
Št. strani:str. 1-19
PID:20.500.12556/DiRROS-22910 Novo okno
UDK:37.015.31:316.454.5
ISSN pri članku:1556-4991
DOI:10.1080/15564886.2023.2181251 Novo okno
COBISS.SI-ID:143808771 Novo okno
Opomba:Nasl. za nasl. zaslona; Opis vira z dne 2. 3. 2023;
Datum objave v DiRROS:08.07.2025
Število ogledov:371
Število prenosov:251
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Victims & offenders
Založnik:Taylor and Francis
ISSN:1556-4991
COBISS.SI-ID:521945113 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-1781-2019
Naslov:Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij (PYD-SI model)

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-3114-2021
Naslov:Socialni kontekst kot dejavnik medvrstniškega nasilja: kako z oblikovanjem pozitivne vrstniške kulture prispevati k vključujoči šoli?

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medvrstniško nasilje, viktimizacija, pripadnost šoli, opora družine, migrantsko ozadje, mladostniki


Nazaj