Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Mednarodna raziskava računalniške in informacijske pismenosti (IEA ICILS 2023) : nacionalno poročilo - prvi rezultati
Avtorji:
ID
Klemenčič Mirazchiyski, Eva
(
Avtor
)
ID
Lep, Žan
(
Grafični oblikovalec
)
Datoteke:
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(11,00 MB)
MD5: 3476AAB9210B3A1A53DF0DB72E26805C
Jezik:
Slovenski jezik
Tipologija:
2.02 - Strokovna monografija
Organizacija:
PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
mednarodne raziskave
,
računalniška pismenost
,
informacijsko-komunikacijska tehnologija
,
izobraževalna tehnologija
Status publikacije:
Objavljeno
Kraj izida:
Ljubljana
Kraj izvedbe:
Ljubljana
Založnik:
Pedagoški inštitut
Št. strani:
154 str.
PID:
20.500.12556/DiRROS-22594
UDK:
37.011.2
ISBN:
978-961-270-398-1
COBISS.SI-ID:
214142467
Opomba:
250 izv.;
Datum objave v DiRROS:
06.06.2025
Število ogledov:
555
Število prenosov:
164
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je financirano iz projekta
Financer:
MVI - Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje
Številka projekta:
št. pogodbe: C3350-24-431002
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Sekundarni jezik
Jezik:
Ni določen
Naslov:
Mednarodna raziskava računalniške in informacijske pismenosti
Nazaj