Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:How Is TikTok #interreligious? : an inductive thematic analysis
Avtorji:ID Velasco Morla, Aída (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,78 MB)
MD5: B6C2A2DEAAF00E5EFA4CDFCA63260861
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ojs.zrs-kp.si/index.php/poligrafi/article/view/465
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:This study analyzes how TikTok allows users to make interreligious practices visible and share them, highlighting the coexistence between different religious traditions. Through the platform, creators showcase scenes of daily coexistence, interreligious events, and mixed ceremonies, while also denouncing the discrimi-nation and disapproval associated with interreligious relationships. Three main themes were developed using inductive thematic analysis: Interreligious Sentimen-tal Relationships (67.9%), Interreligious Experiences (21.8%), and Interreligious Facts and Information (10.3%). The study suggests that TikTok acts as a space for self-representation and in-terreligious connection through the hashtags #interreligious and #interfaith, over-coming echo chambers and increasing the visibility of interreligious content. The creation of religious content on TikTok materializes faith and expands the indivi-dual-group-Sacred interaction to a global environment, where religious practices are shared and reinterpreted
Ključne besede:interreligious, interfaith, TikTok, thematic analysis, diversity
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 77-107
Številčenje:Let. 29, št. 113/114
PID:20.500.12556/DiRROS-21477 Novo okno
UDK:2:004.738.5
ISSN pri članku:1318-8828
DOI:10.35469/poligrafi.2024.465 Novo okno
COBISS.SI-ID:225823235 Novo okno
Avtorske pravice:Copyright (c) 2024 Aída Velasco Morla
Datum objave v DiRROS:11.02.2025
Število ogledov:793
Število prenosov:450
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Poligrafi : revija za religiologijo, mitologijo in filozofijo
Skrajšan naslov:Poligrafi
Založnik:Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, Društvo za primerjalno religiologijo, Znanstveno-raziskovalno središče, Annales ZRS, Društvo za primerjalno religiologijo
ISSN:1318-8828
COBISS.SI-ID:59336192 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Kako je TikTok #medreligijski? Induktivna tematska analiza
Povzetek:avtorica v raziskavi preučuje, kako TikTok omogoča svojim uporabnikom iz-ražanje in izmenjevanje medreligijskih praks ter sodelovanje v njih, pri čemer po-udarja sožitje različnih verskih tradicij. Ustvarjalci na tej platformi predstavljajo prizore vsakodnevnega sobivanja, medverske dogodke in mešane obrede, obenem pa razkrivajo diskriminacijo in neodobravanje, povezano z medverskimi odnosi. Na podlagi induktivne tematske analize vsebin je avtorica opredelila tri glavne teme: medverske čustvene odnose (67,9 %), medreligijske izkušnje (21,8 %) ter medreligijska dejstva in informacije (10,3 %). Raziskava kaže, da TikTok deluje kot prostor za samopredstavitev in medreli-gijsko povezovanje prek ključnikov #medreligijski in #medverski, s čimer presega vlogo zgolj odmevne komore in povečuje prepoznavnost medreligijskih vsebin. Ustvarjanje verskih vsebin na TikToku materializira vero in širi interakcijo med posameznikom, skupnostjo in Svetim v globalno okolje, kjer se verske prakse iz-menjujejo in na novo tolmačijo.
Ključne besede:medreligijski, medverski, TikTok, tematska analiza, raznovrstnost


Nazaj