Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba različnih metod skupinske refleksije in njeni učinki na kolektiv strokovnega osebja v vrtcu
Avtorji:ID Mlinar, Mateja (Avtor)
ID Bozovičar, Petra (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,82 MB)
MD5: A53D6E07FCBADE3E1AFF2799D1459C90
Opis: Prost dostop
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,00 MB)
MD5: 941261E22888158812647EEDBE976CF6
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, predšolska vzgoja in izobraževanje, skupinska refleksija, profesionalni razvoj, reflektivne metode, profesionalna učeča se skupnost
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 45-53
PID:20.500.12556/DiRROS-21366 Novo okno
UDK:37.091:373.2
DOI:10.32320/978-961-270-357-8. 45- 53 Novo okno
COBISS.SI-ID:210151683 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 3. 10. 2024;
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:579
Število prenosov:367
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju : izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje
Uredniki:Ana Mlekuž, Igor Ž. Žagar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Pedagoški inštitut
Leto izida:2024
ISBN:978-961-270-357-8
COBISS.SI-ID:206772483 Novo okno
Naslov zbirke:Digitalna knjižnica
Številčenje v zbirki:48
ISSN zbirke:1855-9638

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of different methods of group reflection and the perception of kindergarten staff on their influence
Ključne besede:education, early education and care, group reflection, professional development, reflective methods, professional learning community


Nazaj