Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razumevanje perspektive mladih glede predstavitve izobraževalnih vsebin, vključenih v digitalni program za krepitev duševnega zdravja
Avtorji:ID Vidmar, Maša (Avtor)
ID Peras, Igor (Avtor)
ID Veldin, Manja (Avtor)
ID Wright, Michaela (Avtor)
ID Reitegger, Franziska (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,82 MB)
MD5: A53D6E07FCBADE3E1AFF2799D1459C90
Opis: Prost dostop
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,00 MB)
MD5: F417671D7AD1D7D242E2EF24B750CE55
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, duševno zdravje, mladi, digitalni programi, preventiva, razvoj programa
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 107-124
PID:20.500.12556/DiRROS-21365 Novo okno
UDK:159.95-3
DOI:10.32320/978-961-270-357-8.107-12 4 Novo okno
COBISS.SI-ID:210152451 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 3. 10. 2024;
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:677
Število prenosov:391
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju : izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje
Uredniki:Ana Mlekuž, Igor Ž. Žagar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Pedagoški inštitut
Leto izida:2024
ISBN:978-961-270-357-8
COBISS.SI-ID:206772483 Novo okno
Naslov zbirke:Digitalna knjižnica
Številčenje v zbirki:48
ISSN zbirke:1855-9638

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Evropska komisija (Erasmus+ KA2)
Številka projekta:2022-1-AT01-KA220-SCH-000087294
Naslov:Mental Health Literacy and Diversity. Enhancing Mental Health and Resilience through Digital Resources for Youth
Akronim:me_HeLi-D

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Exploring youth perspective on psychoeducational content format within a digital mental health program
Ključne besede:education, mental health, youth, digital program, prevention, program development


Nazaj