Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Is the order of learning numerals universal? : evidence from eight countries and six languages
Avtorji:ID Copping, Lee (Avtor)
ID Tymms, Peter (Avtor)
ID Aleksic, Gabriela (Avtor)
ID Bartholo, Tiago (Avtor)
ID Howie, Sarah J. (Avtor)
ID Campelo, Mariane Koslinski (Avtor)
ID Merrell, Christine (Avtor)
ID Vidmar, Maša (Avtor)
ID Wildy, Helen R. (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0885201423000965
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,07 MB)
MD5: 60286A982C57295F147F5FC98CC5FD68
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:Cramman et al. (2018) proposed that numerical symbol identification may constitute a universally predictive measure of early mathematical development. While a broad pathway to learning number symbols is unsurprising, lack of systematic variation in acquisition order relative to factors such as teaching, age, country, progression stage, is. This study evidences unidimensionality of measurement of the order of ability clusters of numbers, showing that variations are minor across eight countries and, importantly, six instructional languages. This invariance suggests early symbol identification could represent a universal measurement which could a) instructionally inform teaching and learning of classroom mathematics, b) work predictively as an educational research tool and c) offer a foundation for valid international comparisons of the mathematical development of children. Tentatively, this study suggests numerical symbol identification may be a universal measure to assess mathematical cognition in early years education that is unaffected by language of instruction, gender, time of assessment and country.
Ključne besede:education, financial relationship, numeracy mathematical development, numerical symbol, learning numerals, international comparison
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 1-17
Številčenje:Vol. 69, art. 101391
PID:20.500.12556/DiRROS-21322 Novo okno
UDK:37.015
ISSN pri članku:1879-226X
DOI:10.1016/j.cogdev.2023.101391 Novo okno
COBISS.SI-ID:174860291 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 5. 12. 2023; Available online: 21. 11. 2023; Article 101391;
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:573
Število prenosov:315
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Cognitive development
Skrajšan naslov:Cogn. dev.
Založnik:Elsevier Inc.
ISSN:1879-226X
COBISS.SI-ID:174861827 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, matematični razvoj, numerični matematični razvoj, numerični simboli, učenje števnikov, mednarodne primerjave


Nazaj