Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Igre za izobraževanje o prilagajanju podnebnim spremembam
Avtorji:ID Vižintin, Liliana (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,34 MB)
MD5: 6C9B56566FE3A6EFB5C0DB8C575388DF
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:Koncept transformacijskega prilagajanja na podnebne spremembe z ekosistemskimi pristopi temelji na celostnem obravnavanju družbeno-ekoloških sistemov kot osnovi za zagotavljanje blaginje človeštva. Za uspešno in kakovostno implementacijo teh ukrepov je potrebna angažiranost skupnosti. Glavne ovire pri tem so povezane prav z znanjem, s kompetencami, z vedenjem in zavzetostjo posameznikov za proaktivno okoljsko delovanje. Eden od ciljev podnebnega izobraževanja je zmanjševanje razhajanja med okoljsko ozaveščenostjo in pripravljenostjo na ukrepanje, saj okoljskih težav ni mogoče rešiti brez sprememb v načinu življenja. Uporaba iger v izobraževanju je razmeroma nov pristop, ki ima pozitivne učinke pri motiviranju in spodbujanju aktivnega sodelovanja. Prispevek obravnava primere izobraževalnih iger, ki so uporabne za boljše razumevanje ukrepov za prilagajanje na podnebne spremembe. Poudarja primerne načine in prednosti vključevanja izobraževalnih iger v učne procese. Učiteljem podaja pregled ključnih učnih pojmov in pričakovanih rezultatov, ki jih je mogoče doseči s premišljeno uporabo predlaganih inovativnih izobraževalnih orodij.
Ključne besede:podnebno izobraževanje, ekosistemski pristopi v prilagajanju, izobraževalna orodja
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:str. 15-31
PID:20.500.12556/DiRROS-21134 Novo okno
UDK:37:502.131.1
DOI:10.26493/978-961-293-403-3.15-31 Novo okno
COBISS.SI-ID:221040899 Novo okno
Avtorske pravice:© 2024 Avtorji
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 6. 1. 2025;
Datum objave v DiRROS:06.01.2025
Število ogledov:31
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Učilnica za življenje : vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj
Uredniki:Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič
Kraj izida:Koper
Založnik:Založba Univerze na Primorskem
Leto izida:2024
ISBN:978-961-293-403-3
COBISS.SI-ID:218112259 Novo okno
Naslov zbirke:Knjižnica Ludus
Številčenje v zbirki:56
ISSN zbirke:2630-3809

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0453-2024
Naslov:Sredozemske kmetijske prakse in družbe v prilagajanju okoljskim spremembam

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Games for climate adaptation education
Povzetek:The concept of transformative adaptation to climate change using ecosystem approaches is based on a holistic view of socio-ecological systems as a basis for ensuring the well-being of humanity. The successful and high-quality implementation of these measures requires community engagement. The biggest obstacles in this regard are related to individuals’ knowledge, skills, behavior and commitment to proactive environmental action. One of the goals of climate education is to reduce the gap between environmental awareness and willingness to act, as environmental problems cannot be solved without lifestyle changes. The use of games in education is a relatively new approach that has a positive impact on motivation and willingness to actively participate. This paper discusses examples of educational games that contribute to a better understanding of climate change adaptation measures. Appropriate approaches and benefits of incorporating educational games into learning processes were identified. Teachers were provided with an overview of the main learning concepts and the expected outcomes that can be achieved through the thoughtful use of the proposed innovative learning tools.
Ključne besede:climate education, ecosystem approaches to adaptation, educational tools


Nazaj