Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Zakaj pa ne branje v gozdu?
Avtorji:ID Peteh, Maja (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=162505
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,03 MB)
MD5: E5A72678A5F7453ABD5BF8B905FC21B1
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija:Logo SciVie - Gozdarski inštitut Slovenije
Povzetek:Prispevek prinaša kratek oris pismenosti in njenega pomena, stanje bralne pismenosti in bralne kulture v Sloveniji, s poudarkom na visoko izobraženem deležu prebivalstva. Predstavlja aktualne programe spodbujanja bralne pismenosti in povabilom k sodelovanju pri akciji 'Beremo v gozdnih knjižnicah', ki povezuje branje, gozdni prostor, turizem in gozdarstvo.
Ključne besede:bralna pismenost, bralne navade, gozdna knjižnica, promocija branja
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 178-182
PID:20.500.12556/DiRROS-20480 Novo okno
UDK:630*9
COBISS.SI-ID:208747011 Novo okno
Datum objave v DiRROS:27.09.2024
Število ogledov:166
Število prenosov:82
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:50 let gozdnih učnih poti in 25 let urbanega gozdarstva v Sloveniji : XL. Gozdarski študijski dnevi
Uredniki:Mojca Nastran
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Univerza v Ljubljani, Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire
Leto izida:2024
ISBN:978-961-6020-87-9
COBISS.SI-ID:206607619 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Nazaj