Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vehicle–bridge interaction modelling using precise 3D road surface analysis
Avtorji:ID Kreslin, Maja (Avtor)
ID Češarek, Peter (Avtor)
ID Žnidarič, Aleš (Avtor)
ID Kokot, Darko (Avtor)
ID Kalin, Jan (Avtor)
ID Vezočnik, Rok (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/1424-8220/24/2/709
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (12,08 MB)
MD5: EBABC3C70F7AD2D9EC6628F23CA74599
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZAG - Zavod za gradbeništvo Slovenije
Povzetek:Uneven road surfaces are the primary source of excitation in the dynamic interaction between a bridge and a vehicle and can lead to errors in bridge weigh-in-motion (B-WIM) systems. In order to correctly reproduce this interaction in a numerical model of a bridge, it is essential to know the magnitude and location of the various roadway irregularities. This paper presents a methodology for measuring the 3D road surface using static terrestrial laser scanning and a numerical model for simulating vehicle passage over a bridge with a measured road surface. This model allows the evaluation of strain responses in the time domain at any bridge location considering different parameters such as vehicle type, lateral position and speed, road surface unevenness, bridge type, etc. Since the time domain strains are crucial for B-WIM algorithms, the proposed approach facilitates the analysis of the different factors affecting the B-WIM results. The first validation of the proposed methodology was carried out on a real bridge, where extensive measurements were performed using different sensors, including measurements of the road surface, the response of the bridge when crossed by a test vehicle and the dynamic properties of the bridge and vehicle. The comparison between the simulated and measured bridge response marks a promising step towards investigating the influence of unevenness on the results of B-WIM.
Ključne besede:interakcija vozilo in most, terestično lasersko skeniranje, neravnost vozišča, numerično modeliranje
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:22.01.2024
Založnik:MDPI
Leto izida:2024
Št. strani:str. 1-18
Številčenje:Vol. 24, iss. 2, [article no.] 709
PID:20.500.12556/DiRROS-18013 Novo okno
UDK:624
ISSN pri članku:Y505-9771
DOI:10.3390/s24020709 Novo okno
COBISS.SI-ID:182573315 Novo okno
Avtorske pravice:© 2024 by the authors. Licensee MDPI, Basel, Switzerland
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 26. 1. 2024;
Datum objave v DiRROS:26.01.2024
Število ogledov:714
Število prenosov:289
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sensors
Skrajšan naslov:Sensors
Založnik:MDPI
ISSN:1424-8220
COBISS.SI-ID:10176278 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:Z2-7431
Naslov:Vpliv neravnosti vozne površine na natančnost tehtanja vozil med vožnjo na mostovih

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P2-0273
Naslov:Gradbeni objekti in materiali

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P2-0260
Naslov:Mehanika konstrukcij

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bridge–vehicle interaction, laser scanning, road roughness, numerical modelling


Nazaj