Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Development and testing of a railway bridge weigh-in-motion system
Avtorji:ID Hajializadeh, Donya (Avtor)
ID Žnidarič, Aleš (Avtor)
ID Kalin, Jan (Avtor)
ID OBrien, Eugene J. (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/2076-3417/10/14/4708
Opis: Odprti dostop
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,18 MB)
MD5: BDA7724B3CADD9977FCD9E6C09A282D4
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZAG - Zavod za gradbeništvo Slovenije
Povzetek:This study describes the development and testing of a railway bridge weigh-in-motion (RB-WIM) system. The traditional bridge WIM (B-WIM) system developed for road bridges was extended here to calculate the weights of railway carriages. The system was tested using the measured response from a test bridge in Poland, and the accuracy of the system was assessed using statically-weighed trains. To accommodate variable velocity of the trains, the standard B-WIM algorithm, which assumes a constant velocity during the passage of a vehicle, was adjusted and the algorithm revised accordingly. The results showed that the vast majority of the calculated carriage weights fell within %5% of their true, statically-weighed values. The sensitivity of the method to the calibration methods was then assessed using regression models, trained by di%erent combinations of calibration trains.
Ključne besede:bridge weigh-in-motion, railway bridge loading, bridge instrumentation, B-WIM
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:08.07.2020
Založnik:MDPI
Leto izida:2020
Št. strani:str. 1-17
Številčenje:Vol. 10, iss. 14
PID:20.500.12556/DiRROS-16327 Novo okno
UDK:624
ISSN pri članku:2076-3417
DOI:10.3390/app10144708 Novo okno
COBISS.SI-ID:22197763 Novo okno
Avtorske pravice:© 2020 by the authors. Licensee MDPI, Basel, Switzerland.
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 9. 7. 2020;
Datum objave v DiRROS:22.05.2023
Število ogledov:304
Število prenosov:151
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Applied sciences
Skrajšan naslov:Appl. sci.
Založnik:MDPI
ISSN:2076-3417
COBISS.SI-ID:522979353 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:EC - European Commission
Program financ.:FP7
Številka projekta:315629
Naslov:Bridge Safety Monitoring
Akronim:BRIDGEMON

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mostni sistem za tehtanje vozil med vožnjo, obtežba železniškega mostu, instrumentacija mostu, B-WIM


Nazaj