Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Consuming Eid Al-Adha : constructing and expressing the Muslim identity
Avtorji:ID Ahmed, Amar (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (179,12 KB)
MD5: 6C2D88B681CC9A2822FEC2BA510566F9
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://doi.org/10.35469/poligrafi.2020.228
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:There is a lacuna in ethnographic research with regards to Muslims’ identity construction and expression from an internal perspective. Eid Al-Adha is an Islam-ic holiday which is rich in symbolism, collective rituals, and spiritual and material abundance. The article will interpret the meanings and values that consumers of Eid Al-Adha construct as parts of their identity, mainly being the religious one. It will discuss how the holiday expresses significant Muslim values like collectiv-ism, submission to God, sacrifice, charity, patience, and sacredness. Moreover, it will explain possible differences in consumption reflecting particularism due to national and/or cultural identities. The paper furthers our understanding of what Muslims do and say during their consumption of the Day rather than referring to scriptures or scholars. It contributes to the body of knowledge of Muslim holidays, the meanings associated with them, and how celebrators utilize the symbolism within them to construct their identities.
Ključne besede:Muslims, identity, Eid Al-Adha, consumer culture theory, Islamic culture, cultural consumption, identity construction, identity expression
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:23.12.2020
Leto izida:2020
Št. strani:str. 117-143
Številčenje:Vol. 25 , no. 99/100
PID:20.500.12556/DiRROS-15107 Novo okno
UDK:28:316.7
ISSN pri članku:1318-8828
DOI:10.35469/poligrafi.2020.228 Novo okno
COBISS.SI-ID:108376067 Novo okno
Avtorske pravice:ZRS Koper
Datum objave v DiRROS:19.05.2022
Število ogledov:473
Število prenosov:323
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Poligrafi. revija za religiologijo, mitologijo in filozofijo
Skrajšan naslov:Poligrafi
Založnik:Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Nova revija, Društvo za primerjalno religiologijo, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, Društvo za primerjalno religiologijo, Znanstveno-raziskovalno središče, Annales ZRS, Društvo za primerjalno religiologijo
ISSN:1318-8828
COBISS.SI-ID:59336192 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Povzetek:V etnografskem raziskovanju se na področju študij oblikovanja in izražanja muslimanske identitete z notranjega gledišča kaže vrzel. Kurban bajram je islam-ski praznik, poln simbolike, kolektivnih obredov ter duhovnega in materialnega obilja. V članku so razloženi pomeni in vrednote, ki jih praznovalci kurban baj-rama kot potrošniki kulture oblikujejo kot del svoje, pretežno verske, identitete. Avtor preučuje, na kakšen način se skozi praznik izražajo pomembne muslimanske vrednote, kot so kolektivizem, pokorščina bogu, žrtvovanje, dobrodelnost, potr-pljenje in svetost, in ponudi razlago možnih razlik v potrošnji – partikularnosti, ki izvirajo iz nacionalnih in/ali kulturnih identitet. Članek pomaga bolje razumeti, kaj muslimani počnejo in govorijo med potrošnjo kurban bajrama, medtem ko se s svetimi spisi in učenjaki ne ukvarja. Avtor z njim prispeva k poglabljanju vedenja o muslimanskih praznikih in pomenih, ki so z njimi povezani, ter opisuje, kako praznovalci s pomočjo praznične simbolike izoblikujejo lastno identiteto.
Ključne besede:kurban bajram, potrošna kultura, islamska kultura, oblikovanje identitete, izražanje identitete


Nazaj