Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Spremembe na koži kot posledica onkološkega zdravljenja
Avtorji:Kastelic, Zvonka (Avtor)
Klopčič, Natalija (Avtor)
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija:Logo OI - Onkološki inštitut Ljubljana
Ključne besede:onkološka zdravstvena nega, zdravstvena nega, kožne spremembe, neželeni učinki
Leto izida:2014
UDK:616-083
OceCobissID:275588096 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS_ID:1913723 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1209
Število prenosov:359
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (448,23 KB)
 
Nadgradivo:Z dokazi v prakso - obvladovanje simptomov v onkološki zdravstveni negi : [zbornik predavanj]
Sekcija medicinskih sester in zdravstvenih tehnikov v onkologiji pri Zbornici zdravstvene in babiške nege - Zveza strokovnih društev medicinskih sester, babic in zdravstvenih tehnikov Slovenije
Ljubljana, 2014
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
  
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.


Nazaj