1. |
2. |
3. |
4. |
5. Klinične raziskave na področju onkologijeErika Matos, Neža Gros, Barbara Bonač, Maja Čemažar, 2024, druge monografije in druga zaključena dela Ključne besede: klinične raziskave, onkologija, raziskovalna dejavnost, zgibanke, drobni tisk Objavljeno v DiRROS: 08.08.2025; Ogledov: 369; Prenosov: 127
Celotno besedilo (928,86 KB) |
6. Mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2022) : nacionalno poročilo - prvi rezultatiEva Klemenčič Mirazchiyski, 2023, strokovna monografija Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, državljanska vzgoja, državljansko delovanje, družbena angažiranost, stališča učencev, demokracija, nacionalna poročila, IEA ICCS, mednarodne raziskave Objavljeno v DiRROS: 08.07.2025; Ogledov: 347; Prenosov: 151
Celotno besedilo (7,55 MB) |
7. Mednarodna raziskava bralne pismenosti (IEA PIRLS 2021) : nacionalno poročilo - prvi rezultatiEva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen Mirazchiyski, 2023, strokovna monografija Ključne besede: mednarodne raziskave, branje, pouk, učenje, učenci, osnovne šole, PIRLS 2021 Objavljeno v DiRROS: 08.07.2025; Ogledov: 320; Prenosov: 198
Celotno besedilo (4,79 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
8. |
9. Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk : vpogledi mednarodnih raziskav znanjaKlaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras, Barbara Japelj Pavešić, 2023, znanstvena monografija Povzetek: Občutek pripadnosti šoli je v znanstvenih razpravah prepoznan kot temeljna potreba posameznika. V kontekstu šole je občutek pripadnosti šoli prepoznan kot pomemben dejavnik učne uspešnosti in dobrobiti učencev in učenk. Zaradi raznolikosti in razpršenosti raziskav v širšem mednarodnem okolju ter mankom le teh v slovenskem prostoru pa so dosedanji vpogledi v občutek pripadnosti šoli slovenskih učencev in učenk relativno omejeni. Znanstvena monografija je odgovor na to problematiko. Občutek pripadnosti slovenskih učencev in učenk poglobljeno osvetljuje s podatki mednarodnih raziskav znanja. Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, šola, pripadnost šoli, dobrobit učencev in učenk, učna uspešnost, mednarodne raziskave znanja Objavljeno v DiRROS: 08.07.2025; Ogledov: 368; Prenosov: 209
Celotno besedilo (2,05 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
10. Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk : konceptualni in empirični vpoglediKlaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, 2023, znanstvena monografija Povzetek: Glede na prepoznan pomen globalnih kompetenc za uspešno (so)delovanje posameznikov v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju (Svet Evrope, 2016; UNESCO, 2014), ki ga prepoznavajo tudi strateške usmeritve v Sloveniji (npr. Bela knjiga, 2011; Strategija razvoja Slovenije, 2017), smo analizi globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk, kot o njih poročajo v raziskavi PISA (2018), v znanstveni monografiji namenili posebno pozornost. Znanstvena monografija je nastala v okviru razvojno-strokovne naloge »Sekundarna študija PISA 2018: Globalne kompetence kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju«, ki smo jo na Pedagoškem inštitutu izvedli v okviru Letnega delovnega načrta Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije v letih 2021 in 2022. Pričujoče delo s poglobljeno analizo globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk prispeva k znanstvenim razpravam na tem področju, hkrati pa želi v strokovni javnosti in pri oblikovalcih izobraževalnih politik podkrepiti zavedanje o pomenu globalnih kompetenc za uspešnost posameznika in celotne družbe. Ključne besede: vzgoja, izobraževanje, globalne kompetence, mednarodne raziskave, PISA Objavljeno v DiRROS: 08.07.2025; Ogledov: 332; Prenosov: 218
Celotno besedilo (4,93 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |