Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


Iskalni niz: "ključne besede" (raziskave) .

1 - 10 / 58
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Klinične raziskave na področju raka dojk v letu 2024
2024, druge monografije in druga zaključena dela

Ključne besede: rak dojke, klinične raziskave, zdravljenje, senologija
Objavljeno v DiRROS: 14.11.2025; Ogledov: 111; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (17,44 MB)

2.
CutCancer Final Conference 2025 : shaping tomorrow
2025, druge monografije in druga zaključena dela

Ključne besede: genetska toksikologija, citogenetika, raziskave raka, biologija raka, zborniki, znanstvena posvetovanja
Objavljeno v DiRROS: 16.10.2025; Ogledov: 333; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)

3.
4.
PISA 2022 : program mednarodne primerjave dosežkov učencev in učenk
2023, ni določena

Ključne besede: vzgoja, izobraževanje, matematična pismenost, naravoslovna pismenost, bralna pismenost, preverjanje znanja, mednarodne raziskave, PISA
Objavljeno v DiRROS: 24.09.2025; Ogledov: 281; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (4,02 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Klinične raziskave na področju onkologije
Erika Matos, Neža Gros, Barbara Bonač, Maja Čemažar, 2024, druge monografije in druga zaključena dela

Ključne besede: klinične raziskave, onkologija, raziskovalna dejavnost, zgibanke, drobni tisk
Objavljeno v DiRROS: 08.08.2025; Ogledov: 369; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (928,86 KB)

6.
7.
Mednarodna raziskava bralne pismenosti (IEA PIRLS 2021) : nacionalno poročilo - prvi rezultati
Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen Mirazchiyski, 2023, strokovna monografija

Ključne besede: mednarodne raziskave, branje, pouk, učenje, učenci, osnovne šole, PIRLS 2021
Objavljeno v DiRROS: 08.07.2025; Ogledov: 320; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (4,79 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk : vpogledi mednarodnih raziskav znanja
Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras, Barbara Japelj Pavešić, 2023, znanstvena monografija

Povzetek: Občutek pripadnosti šoli je v znanstvenih razpravah prepoznan kot temeljna potreba posameznika. V kontekstu šole je občutek pripadnosti šoli prepoznan kot pomemben dejavnik učne uspešnosti in dobrobiti učencev in učenk. Zaradi raznolikosti in razpršenosti raziskav v širšem mednarodnem okolju ter mankom le teh v slovenskem prostoru pa so dosedanji vpogledi v občutek pripadnosti šoli slovenskih učencev in učenk relativno omejeni. Znanstvena monografija je odgovor na to problematiko. Občutek pripadnosti slovenskih učencev in učenk poglobljeno osvetljuje s podatki mednarodnih raziskav znanja.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, šola, pripadnost šoli, dobrobit učencev in učenk, učna uspešnost, mednarodne raziskave znanja
Objavljeno v DiRROS: 08.07.2025; Ogledov: 368; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk : konceptualni in empirični vpogledi
Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, 2023, znanstvena monografija

Povzetek: Glede na prepoznan pomen globalnih kompetenc za uspešno (so)delovanje posameznikov v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju (Svet Evrope, 2016; UNESCO, 2014), ki ga prepoznavajo tudi strateške usmeritve v Sloveniji (npr. Bela knjiga, 2011; Strategija razvoja Slovenije, 2017), smo analizi globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk, kot o njih poročajo v raziskavi PISA (2018), v znanstveni monografiji namenili posebno pozornost. Znanstvena monografija je nastala v okviru razvojno-strokovne naloge »Sekundarna študija PISA 2018: Globalne kompetence kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju«, ki smo jo na Pedagoškem inštitutu izvedli v okviru Letnega delovnega načrta Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije v letih 2021 in 2022. Pričujoče delo s poglobljeno analizo globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk prispeva k znanstvenim razpravam na tem področju, hkrati pa želi v strokovni javnosti in pri oblikovalcih izobraževalnih politik podkrepiti zavedanje o pomenu globalnih kompetenc za uspešnost posameznika in celotne družbe.
Ključne besede: vzgoja, izobraževanje, globalne kompetence, mednarodne raziskave, PISA
Objavljeno v DiRROS: 08.07.2025; Ogledov: 332; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (4,93 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh