Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Model reševanja konfliktov - primer lesnega podjetja na Hrvaškem
Avtorji:Faletar, Josip (Avtor)
Kropivšek, Jože (Avtor)
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:LogoSciVie - Gozdarski inštitut Slovenije
Povzetek:Pri poslovanju se, kakor tudi pri vseh ostalih odnosih, pojavljajo nasprotna mišljenja in konflikti. Ravnanje s konflikti je ena pomembnejših nalog managementa, ki močno vpliva na učinkovitost in uspešnost podjetij. V raziskavi, ki je predmet tega članka, smo preučevali fenomen konfliktov v velikem lesnopredelovalnem podjetju na Hrvaškem. Podatke smo pridobivali s strukturiranim anketnim vprašalnikom. Ugotavljali smo značilnosti obstoječega modela ravnanja s konflikti v tem podjetju. Podrobneje smo preučevali odnose med zaposlenimi, kako pogosto se pojavljajo konflikti in kako se vpleteni odzivajo nanje. Čeprav v preučevanem podjetju formalno ne obstaja model ravnanja s konflikti, pa lahko na osnovi te raziskave ta model dovolj natančno identificiramo in dokažemo njegove skupne značilnosti. Rezultati so pokazali, da so odnosi med zaposlenimi v preučevanem podjetju dobri ter, da je način odzivanja na konflikte pozitivno naravnan. Najpogostejši vzrok za konflikte je slabši pretok informacij med zaposlenimi, kar kaže na izrazito potrebo po izboljšanju komunikacijskega kanala, predvsem po razgovorih in različnih drugih vrstah sestankov. Zato je to tudi eden izmed pomembnejših elementov predloga modela za ravnanje s konflikti v preučevanem podjetju.
Ključne besede:konflikti, reševanje konfilktov, lesno podjetje, modeli, Hrvaška, poslovanje, voditeljstvo, conflicts, leadership, wood industry, model, Croatia
Leto izida:2016
UDK:630*76(497.5)(045)=163.6
ISSN pri članku:2335-3112
OceCobissID:266761216 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS_ID:4676774 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.20315/ASetL.109.4 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1027
Število prenosov:91
Datoteke:URL http://eprints.gozdis.si/2065/
.pdf asetl-109-4.pdf (1,56 MB)
 
Nadgradivo:Acta silvae et ligni
Gozdarski inštitut Slovenije, založba Silvae Slovenica
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
  
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Model of solving conflicts - Croatian wood industry case
Povzetek:In business, as well as in all other relationships, there are different opinions and conflicts. Dealing with conflicts is one of the most important tasks of management which has a great influence on efficiency and success of a company. In the research, which was a subject of this article, we were studying the phenomena of conflict in a big wood industry company in Croatia. Data were collected by structured questionnaire survey. We were trying to establish characteristics of an existing model of dealing with conflicts in this particular company. We were more focused on relationship between employees, how often conflicts occur and how persons involved in conflict respond to it. Since in this particular company the model for dealing with conflicts formally does not exist, based on the research we were able to identify the model and prove its characteristics. Results showed that relationship between employees in researched company were good and that responses to conflicts were positive. The most frequent cause for conflicts is a poor information flow between employees, which showed the existing need for improving communication channels, especially by conversations and different meetings. Therefore, communication channels are one of the most important elements of the new model for solving conflict situations in this particular company.


Nazaj