| Naslov: | The role of social support in the transition from lower‑ to upper‑secondary school in Slovenia : anxiety in focus |
|---|
| Avtorji: | ID Kozina, Ana (Avtor) ID Košir, Katja (Avtor) ID Pivec, Tina (Avtor) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://link.springer.com/article/10.1007/s12310-024-09687-1
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (766,55 KB) MD5: 8ACE520B70C8B959E9CA80747085200F
|
|---|
| Jezik: | Angleški jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Ključne besede: | education, transition, upper-secundary school, anxitety, social support, Slovenia |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 01.01.2024 |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| Št. strani: | str. 1-11 |
|---|
| Številčenje: | Vol. , issue |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-21334  |
|---|
| UDK: | 37:159.9 |
|---|
| ISSN pri članku: | 1866-2633 |
|---|
| DOI: | 10.1007/s12310-024-09687-1  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 204769283  |
|---|
| Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
Opis vira z dne 21. 8. 2024;
Prvič objavljeno na spletu 29. 7. 2024;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 27.01.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 581 |
|---|
| Število prenosov: | 299 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |