Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Tools for landscape analysis of optimisation problems in Procedural Content Generation for games
Avtorji:ID Volz, Vanessa (Avtor)
ID Naujoks, Boris (Avtor)
ID Kerschke, Pascal (Avtor)
ID Tušar, Tea (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (745,09 KB)
MD5: 3DFE985C37EB6D2D9FDBBBCF239DC417
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo IJS - Institut Jožef Stefan
Povzetek:The term Procedural Content Generation (PCG) refers to the (semi-)automatic generation of game content by algorithmic means, and its methods are becoming increasingly popular in game-oriented research and industry. A special class of these methods, which is commonly known as search-based PCG, treats the given task as an optimisation problem. Such problems are predominantly tackled by evolutionary algorithms. We will demonstrate in this paper that obtaining more information about the defined optimisation problem can substantially improve our understanding of how to approach the generation of content. To do so, we present and discuss three efficient analysis tools, namely diagonal walks, the estimation of high-level properties, as well as problem similarity measures. We discuss the purpose of each of the considered methods in the context of PCG and provide guidelines for the interpretation of the results received. This way we aim to provide methods for the comparison of PCG approaches and eventually, increase the quality and practicality of generated content in industry.
Ključne besede:optimization, search-based procedural content generation, exploratory landscape analysis, Mario level generation
Status publikacije:V tisku
Verzija publikacije:Recenzirani rokopis
Leto izida:2023
Št. strani:str. 1-42
Številčenje:Vol. , [article] no. 110121
PID:20.500.12556/DiRROS-16292 Novo okno
UDK:004.9
ISSN pri članku:1872-9681
DOI:10.1016/j.asoc.2023.110121 Novo okno
COBISS.SI-ID:141799683 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Soavtorica iz Slovenije: Tea Tušar; Opis vira z dne 15. 2. 2023;
Datum objave v DiRROS:24.02.2023
Število ogledov:827
Število prenosov:334
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Applied soft computing
Založnik:Elsevier Science
ISSN:1872-9681
COBISS.SI-ID:19536150 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:Z2-8177
Naslov:Vključevanje realnih problemov v primerjavo večkriterijskih optimizacijskih algoritmov

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P2-0209
Naslov:Umetna inteligenca in inteligentni sistemi

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:Raziskovalni projekti
Številka projekta:N2-0254
Naslov:Večkriterijska optimizacija z omejitvami na osnovi analize problemske pokrajine

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:optimizacija, postopkovno ustvarjanje vsebine z iskanjem, raziskovalna analiza problemske pokrajine, ustvarjanje nivojev igre Mario


Nazaj