Digital repository of Slovenian research organisations

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Načrtovanje komunikacijske strategije za obstoječi in nove presejalne programe za raka v Sloveniji
Authors:ID Atanasova, Sara (Author)
Files:.pdf PDF - Presentation file, download (112,04 KB)
MD5: 5D6DAB9828B599764385D094E35A39EA
 
Language:Slovenian
Typology:1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization:Logo OI - Institute of Oncology
Abstract:Slovenija se sooča z načrtovanimi spremembami v obstoječem Državnem programu zgodnjega odkrivanja predrakavih sprememb materničnega vratu (ZORA) ter s pripravo novih organiziranih presejalnih programov za raka prostate (PETER) in pljučnega raka (LUKA). Uvajanje sprememb na področju presejalnih programov za raka predstavlja kompleksen javnozdravstveni izziv, ki zahteva premišljeno komunikacijsko podporo. Brez ustrezno zasnovane komunikacijske strategije obstaja tveganje neustreznega razumevanja sprememb, nizke udeležbe ciljnih populacij ter pomanjkanja podpore med zdravstvenimi delavci in drugimi deležniki. Namen prispevka je osvetliti ključne korake pri načrtovanju komunikacijske strategije, kot so situacijska analiza in analiza deležnikov, opredelitev strateških ciljev, identifikacija ciljnih skupin in segmentacija populacije oz. občinstva, oblikovanje glavnih sporočil in stališč, identifikacija ključnih komunikacijskih kanalov in strateških pristopov, načrtovanje implementacije strategije, evalvacija in merjenje učinkovitosti strategije. Prispevek obravnava, kako lahko raziskave in empirični podatki služijo kot temelj za oblikovanje ciljno usmerjenih strategij, ki bodo učin- kovito podprle spremembe v omenjenih presejalnih programih. Projekt Cancer screening awareness in Slovenia – Communication strategy, ki ga financira Mednarodna agencija za raziskovanje raka, bo s kvalitativnimi in kvantitativnimi raziskavami zagotovil vpoglede v zaznave in stališča ciljnih populacij in zdravstvenih strokovnjakov. Na tej osnovi bodo oblikovana priporočila za komunikacijske strategije, prilagojene posameznim presejalnim programom, kar bo lahko prispevalo k njihovi večji legitimnosti, sprejetosti in dolgoročni trajnosti.
Keywords:komuniciranje, komunikacijska strategija
Geographic coverage:Slovenija;
Publication status:Published
Publication version:Version of Record
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Zveza slovenskih društev za boj proti raku, Onkološki inštitut
Year of publishing:2025
Number of pages:Str. 172-191
Source:Ljubljana
PID:20.500.12556/DiRROS-24553 New window
UDC:316.77:616-07(497.4)
COBISS.SI-ID:255079939 New window
Publication date in DiRROS:05.12.2025
Views:64
Downloads:22
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Record is a part of a monograph

Title:Presejanje za raka v Sloveniji - kje smo in kam gremo : XXXIII. seminar "In memoriam dr. Dušana Reje"
Editors:Urška Ivanuš
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Zveza slovenskih društev za boj proti raku, Onkološki inštitut
Year of publishing:2025
ISBN:978-961-6377-50-8
COBISS.SI-ID:253228547 New window

Back