Digital repository of Slovenian research organisations

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju : izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje
Authors:ID Mlekuž, Ana (Editor)
ID Žagar, Igor Ž. (Editor)
ID Bezjak, Simona (Reviewer)
ID Jager, Jerneja (Reviewer)
ID Lep, Žan (Reviewer)
ID Mlekuž, Ana (Reviewer)
ID Mlinar, Mateja (Reviewer)
ID Peras, Igor (Reviewer)
ID Pivec, Tina (Reviewer)
ID Rutar, Sonja (Reviewer)
ID Šterman Ivančič, Klaudija (Reviewer)
ID Štremfel, Urška (Reviewer)
ID Režek, Mateja (Reviewer)
ID Veldin, Manja (Reviewer)
ID Vršnik Perše, Tina (Reviewer)
Files:.pdf PDF - Presentation file, download (7,55 MB)
MD5: ECF2A51DF4FB509C30F6A02639C74259
 
URL URL - Source URL, visit https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-358-5/index.html
 
Language:Slovenian
Typology:2.01 - Scientific Monograph
Organization:Logo PI - Educational Research Institute
Abstract:V današnjem hitro razvijajočem se izobraževalnem okolju sposobnost raziskovanja ni več omejena na akademsko sfero. Za učiteljice in učitelje je sposobnost izvajanja in uporabe pedagoških raziskav ključnega pomena pri spodbujanju na dokazih temelječih praks ter zagotavljanju, da so pedagoške strategije usklajene s trenutnim razvojem in z različnimi potrebami razredov. Poglavja v tej monografiji tako izražajo enotno sporočilo: če učiteljice in učitelje opremimo z raziskovalnimi kompetencami, s tem ne le krepimo njihovo strokovno rast, temveč tudi izboljšujemo izobraževalne rezultate na vseh ravneh. Ena od osrednjih tem, ki se pojavlja v poglavjih, je dvojna vloga, ki jo morajo imeti učiteljice in učitelji kot izobraževalke in izobraževalci ter raziskovalke in raziskovalci. Ta dvojna vloga zahteva razvijanje miselnosti, ki ceni raziskovanje, kritično mišljenje in refleksivno prakso. Učiteljice in učitelji, ki so usposobljene in usposobljeni, da svoje učilnice obravnavajo kot dinamične prostore za raziskovanje in inovacije, se lahko bolje odzovejo na edinstvene izzive svojih učenk in učencev. Vsebina te monografije se poglobi v različne vidike tega pristopa in se prevprašuje, kako je tako za učiteljice in učitelje kot za učenke in učence mogoče oblikovati učno okolje za spodbujanje teh kompetenc.
Keywords:učitelji, vzgojitelji, poklicno zobraževanje
Place of publishing:Ljubljana
Place of performance:Ljubljana
Publisher:Pedagoški inštitut
Year of publishing:2024
Year of performance:2024
Number of pages:1 spletni vir (1 datoteka PDF (232 str.))
PID:20.500.12556/DiRROS-23672 New window
ISBN:978-961-270-357-8
UDC:37.091.12:005.963(082)(0.034.2)
DOI:10.32320/978-961-270-357-8 New window
COBISS.SI-ID:206772483 New window
Note:Nasl. z nasl. zaslona; Drugi dodatek k nasl. naveden v kolofonu; Prispevki v slov. ali angl.; Opis vira z dne 24. 9. 2024;
Publication date in DiRROS:24.09.2025
Views:321
Downloads:138
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Description:A Creative Commons license that bans commercial use and requires the user to release any modified works under this license.

Back