Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Digital repository of Slovenian research organisations
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Sodelovanje in skupno poučevanje vzgojiteljev ter drugih strokovnih delavcev v procesu zgodnje obravnave otrok s posebnimi potrebami
Authors:
ID
Perše, Doroteja
(
Author
)
ID
Štemberger, Tina
(
Author
)
ID
Drljić, Karmen
(
Author
)
Files:
PDF - Presentation file,
download
(5,59 MB)
MD5: 98B9874454A6F97CD3057DC3032B0F0E
PDF - Presentation file,
download
(5,62 MB)
MD5: 1E6B8B7FB34197A0D339FDAE25540F60
URL - Source URL, visit
https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-411-8.pdf
This document has even more files. Complete list of files is available
below
.
Language:
Slovenian
Typology:
1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:
PI - Educational Research Institute
Abstract:
V prispevku smo preučevali vlogo sodelovanja med vzgojitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči pri odzivanju na potrebe otrok s posebnimi potrebami v inkluzivnih vzgojno-izobraževalnih okoljih. Osredotočili smo se na stališča vzgojiteljev o medsebojnem sodelovanju in skupnem poučevanju v procesu zgodnje obravnave ter na povezavo med različnimi dejavniki sodelovanja. V raziskavo je bilo vključenih 190 vzgojiteljev. Podatki so bili zbrani z anketnim vprašalnikom in obdelani z deskriptivno ter inferenčno statistiko. Rezultati kažejo, da vzgojitelji pozitivno doživljajo sodelovanje pri izgradnji kompetenc, izmenjavi izkušenj, medsebojni podpori in doseganju boljših rezultatov pri delu z otroki s posebnimi potrebami. Manj pa so naklonjeni skupnemu poučevanju, zlasti pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v vrtčevsko skupino. Glavne ovire so pomanjkanje pogojev za sodelovanje, dojemanje sodelovanja kot časovno zamudnega in manj koristnega ter skepticizem glede pomena sodelovanja. Poudarjena je potreba po izboljšanju organizacijskih pogojev in komunikaciji o koristih sodelovanja ter podrobnejšem preučevanju razumevanja vzgojiteljev o skupnem poučevanju.
Keywords:
medsebojno sodelovanje
,
skupno poučevanje
,
predšolska vzgoja
,
zgodnja obravnava
,
otroci s posebnimi potrebami
Publication status:
Published
Publication version:
Version of Record
Year of publishing:
2024
Number of pages:
str. 95-118
PID:
20.500.12556/DiRROS-21360
UDC:
376-053.4
DOI:
10.26493/978-961-293-411-8.95-118
COBISS.SI-ID:
220960259
Note:
Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 6. 1. 2025;
Publication date in DiRROS:
27.01.2025
Views:
650
Downloads:
550
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Record is a part of a monograph
Title:
Izzivi in priložnosti vseživljenjskega učenja za trajnostno družbo prihodnosti
Editors:
Maja Mezgec, Petra Dolenc
Place of publishing:
Koper
Publisher:
Založba Univerze na Primorskem
Year of publishing:
2024
ISBN:
978-961-293-411-8
COBISS.SI-ID:
219142147
Collection title:
Knjižnica Ludus
Collection numbering:
57
Collection ISSN:
2630-3809
Licences
License:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International
Link:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Description:
This Creative Commons license is very similar to the regular Attribution license, but requires the release of all derivative works under this same license.
Secondary language
Language:
English
Title:
Cooperation and co-teaching between kindergarten teachers and special education teachers in the process of early intervention for children with special needs
Keywords:
mutual cooperation
,
co-teaching
,
preschool education
,
early intervention
,
children with special needs
Files
Loading...
Back