Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Samo ozdravljenje ni dovolj
Avtorji:Blatnik, Olga (Avtor)
Borovšak, Jurij Miloš (Avtor)
Jereb, Berta (Avtor)
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:Logo OI - Onkološki inštitut Ljubljana
Povzetek:Z izboljšanjem zdravljenja malignomov pri otrocih se je izboljšalo njihovo preživetje, vendar se po ozdravitvi sčasoma lahko razvijejo škodljive pozne posledice zdravljenja. Te spremembe, ki so pogosto asimptomatske, lahko pravočasno odkrijemo le, če bolnike redno spremljamo tudi po končanem zdravljenju. V prispevku predstavljamo primer bolnika, ki je bil v otroštvu obsevan in zdravljen s kemoterapijo, umrl pa je mlad z znaki srčne okvare, h kateri je verjetno prispevalo onkološko zdravljenje. Spremembe na srcu je pokazala šele obdukcija.
Leto izida:2012
UDK:616-006.6-08-06:616.12
ISSN pri članku:1408-1741
OceCobissID:65324032 Povezava se odpre v novem oknu
URN:URN:NBN:SI:doc-8D24IAZG
COBISS_ID:1320315 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1428
Število prenosov:336
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (615,60 KB)
 
Nadgradivo:Onkologija
Onkološki inštitut
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Avtorske pravice:by Authors
:
  
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.


Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:31.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Recovery itself is not enough - a case report
Povzetek:Advances in the treatment of malignancies in children have improved their survival rates. However, the recovery may eventually be followed by the development of adverse late effects of treatment. These changes, which are often asymptomatic, may be detected on time only if the patients are monitored regularly even after they have completed their treatment. The article presents a case of a patient who was irradiated in childhood and treated with chemotherapy, dying at a young age with signs of cardiac dysfunction, which was most likely a result of cancer treatment. Cardiac changes were diagnosed only at autopsy.

Arhiv

niGradiv

Nazaj