Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju : izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje
Avtorji:ID Mlekuž, Ana (Urednik)
ID Žagar, Igor Ž. (Urednik)
ID Bezjak, Simona (Recenzent)
ID Jager, Jerneja (Recenzent)
ID Lep, Žan (Recenzent)
ID Mlekuž, Ana (Recenzent)
ID Mlinar, Mateja (Recenzent)
ID Peras, Igor (Recenzent)
ID Pivec, Tina (Recenzent)
ID Rutar, Sonja (Recenzent)
ID Šterman Ivančič, Klaudija (Recenzent)
ID Štremfel, Urška (Recenzent)
ID Režek, Mateja (Recenzent)
ID Veldin, Manja (Recenzent)
ID Vršnik Perše, Tina (Recenzent)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,55 MB)
MD5: ECF2A51DF4FB509C30F6A02639C74259
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-358-5/index.html
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:V današnjem hitro razvijajočem se izobraževalnem okolju sposobnost raziskovanja ni več omejena na akademsko sfero. Za učiteljice in učitelje je sposobnost izvajanja in uporabe pedagoških raziskav ključnega pomena pri spodbujanju na dokazih temelječih praks ter zagotavljanju, da so pedagoške strategije usklajene s trenutnim razvojem in z različnimi potrebami razredov. Poglavja v tej monografiji tako izražajo enotno sporočilo: če učiteljice in učitelje opremimo z raziskovalnimi kompetencami, s tem ne le krepimo njihovo strokovno rast, temveč tudi izboljšujemo izobraževalne rezultate na vseh ravneh. Ena od osrednjih tem, ki se pojavlja v poglavjih, je dvojna vloga, ki jo morajo imeti učiteljice in učitelji kot izobraževalke in izobraževalci ter raziskovalke in raziskovalci. Ta dvojna vloga zahteva razvijanje miselnosti, ki ceni raziskovanje, kritično mišljenje in refleksivno prakso. Učiteljice in učitelji, ki so usposobljene in usposobljeni, da svoje učilnice obravnavajo kot dinamične prostore za raziskovanje in inovacije, se lahko bolje odzovejo na edinstvene izzive svojih učenk in učencev. Vsebina te monografije se poglobi v različne vidike tega pristopa in se prevprašuje, kako je tako za učiteljice in učitelje kot za učenke in učence mogoče oblikovati učno okolje za spodbujanje teh kompetenc.
Ključne besede:učitelji, vzgojitelji, poklicno zobraževanje
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:Pedagoški inštitut
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (232 str.))
PID:20.500.12556/DiRROS-23672 Novo okno
UDK:37.091.12:005.963(082)(0.034.2)
ISBN:978-961-270-357-8
DOI:10.32320/978-961-270-357-8 Novo okno
COBISS.SI-ID:206772483 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Drugi dodatek k nasl. naveden v kolofonu; Prispevki v slov. ali angl.; Opis vira z dne 24. 9. 2024;
Datum objave v DiRROS:24.09.2025
Število ogledov:312
Število prenosov:128
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.

Nazaj