| Naslov: | Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju : izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje |
|---|
| Avtorji: | ID Mlekuž, Ana (Urednik) ID Žagar, Igor Ž. (Urednik) ID Bezjak, Simona (Recenzent) ID Jager, Jerneja (Recenzent) ID Lep, Žan (Recenzent) ID Mlekuž, Ana (Recenzent) ID Mlinar, Mateja (Recenzent) ID Peras, Igor (Recenzent) ID Pivec, Tina (Recenzent) ID Rutar, Sonja (Recenzent) ID Šterman Ivančič, Klaudija (Recenzent) ID Štremfel, Urška (Recenzent) ID Režek, Mateja (Recenzent) ID Veldin, Manja (Recenzent) ID Vršnik Perše, Tina (Recenzent) |
| Datoteke: | PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,55 MB) MD5: ECF2A51DF4FB509C30F6A02639C74259
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-358-5/index.html
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Tipologija: | 2.01 - Znanstvena monografija |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Povzetek: | V današnjem hitro razvijajočem se izobraževalnem okolju sposobnost raziskovanja ni več omejena na akademsko sfero. Za učiteljice in učitelje je sposobnost izvajanja in uporabe pedagoških raziskav ključnega pomena pri spodbujanju na dokazih temelječih praks ter zagotavljanju, da so pedagoške strategije usklajene s trenutnim razvojem in z različnimi potrebami razredov. Poglavja v tej monografiji tako izražajo enotno sporočilo: če učiteljice in učitelje opremimo z raziskovalnimi kompetencami, s tem ne le krepimo njihovo strokovno rast, temveč tudi izboljšujemo izobraževalne rezultate na vseh ravneh. Ena od osrednjih tem, ki se pojavlja v poglavjih, je dvojna vloga, ki jo morajo imeti učiteljice in učitelji kot izobraževalke in izobraževalci ter raziskovalke in raziskovalci. Ta dvojna vloga zahteva razvijanje miselnosti, ki ceni raziskovanje, kritično mišljenje in refleksivno prakso. Učiteljice in učitelji, ki so usposobljene in usposobljeni, da svoje učilnice obravnavajo kot dinamične prostore za raziskovanje in inovacije, se lahko bolje odzovejo na edinstvene izzive svojih učenk in učencev. Vsebina te monografije se poglobi v različne vidike tega pristopa in se prevprašuje, kako je tako za učiteljice in učitelje kot za učenke in učence mogoče oblikovati učno okolje za spodbujanje teh kompetenc. |
|---|
| Ključne besede: | učitelji, vzgojitelji, poklicno zobraževanje |
|---|
| Kraj izida: | Ljubljana |
|---|
| Kraj izvedbe: | Ljubljana |
|---|
| Založnik: | Pedagoški inštitut |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| Leto izvedbe: | 2024 |
|---|
| Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (232 str.)) |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-23672  |
|---|
| UDK: | 37.091.12:005.963(082)(0.034.2) |
|---|
| ISBN: | 978-961-270-357-8 |
|---|
| DOI: | 10.32320/978-961-270-357-8  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 206772483  |
|---|
| Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
Drugi dodatek k nasl. naveden v kolofonu;
Prispevki v slov. ali angl.;
Opis vira z dne 24. 9. 2024;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 24.09.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 312 |
|---|
| Število prenosov: | 128 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |