| Naslov: | The mediating role of the 5Cs of PYD in the relationship between grit and academic adjustment in Spanish undergraduates |
|---|
| Avtorji: | ID Gomez-Baya, Diego (Avtor) ID Kozina, Ana (Avtor) ID Buenconsejo, Jet Uy (Avtor) ID Muñiz-Velázquez, José Antonio (Avtor) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.frontiersin.org/journals/education/articles/10.3389/feduc.2025.1504176/full
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,10 MB) MD5: 4A0F4D88E00A5030F5E0732C16361F91
|
|---|
| Jezik: | Angleški jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Ključne besede: | education, grit, positive youth development, academic adjustment, undergraduates, youth |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 01.01.2025 |
|---|
| Leto izida: | 2025 |
|---|
| Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (13 str.)) |
|---|
| Številčenje: | Vol. 10 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-22136  |
|---|
| UDK: | 378 |
|---|
| ISSN pri članku: | 2504-284X |
|---|
| DOI: | 10.3389/feduc.2025.1504176  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 234354947  |
|---|
| Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
Članek objavljen 25. 4. 2025;
Opis vira z dne 25. 4. 2025;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 05.05.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 501 |
|---|
| Število prenosov: | 284 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |