Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Contemporary gaps in research on digital divide in education : a literature review
Avtorji:
ID
Mirazchiyski, Plamen
(
Avtor
)
Datoteke:
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://link.springer.com/article/10.1007/s10209-024-01166-3
Opis: Odprti dostop
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,23 MB)
MD5: 240C906A46F410CAB4E7B3FA087A8E34
Jezik:
Angleški jezik
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:
While computer technology permeates all spheres of life in modern society, the outcomes of using technology are different for different groups. The “digital divide” is probably one of the most undefined terms in educational research. One of the most pressing challenges is the definition of digital divide itself. Many of the contemporary research papers still focus on the gaps in access/possession of technology while this issue is not as relevant as it used to be. Most contemporary research papers simply do not even provide a definition of the construct they investigate. Those who target higher levels of the digital divide do not define the strand they focus on or use different interchangeable terms to name it. This article reviews contemporary literature critically and clarifies basic terms related to the digital divide with a specific focus on computer and information literacy. It also provides a definition of the digital divide that shifts focus from the traditional understanding of its levels and focuses on computer and information literacy as its core, as this construct encompasses all “new literacies” and is crucial for functioning and achieving outcomes in the information society.
Ključne besede:
education
,
digital divide
,
computer and information literacy
,
information and communication technologies
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
26.10.2024
Leto izida:
2024
Št. strani:
str. 1-18
PID:
20.500.12556/DiRROS-21346
UDK:
37.014(497.4)
ISSN pri članku:
1615-5297
DOI:
10.1007/s10209-024-01166-3
COBISS.SI-ID:
213657859
Opomba:
Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 5. 11. 2024; Spletna objava 26. 10. 2024;
Datum objave v DiRROS:
27.01.2025
Število ogledov:
661
Število prenosov:
261
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Universal access in the information society
Založnik:
Springer
ISSN:
1615-5297
COBISS.SI-ID:
2520596
Gradivo je financirano iz projekta
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J5-2553
Naslov:
Nove domene neenakosti: Digitalni razkorak v Sloveniji
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
digitalni razkorak
,
računalniška pismenost
,
informacijska pismenost
,
informacijske tehnologije
,
komunikacijske tehnologije
Nazaj