Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Educationalising digitalisation : towards a new perspective on technology education
Avtorji:ID Bijuklič, Igor (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/04-2024_edukalizacija-digitalizacije-naproti-novi-perspektivi-izobrazevanja-o-tehnologiji/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1014,24 KB)
MD5: 33EDF974153F8FC0B52FE9F360E41C4F
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:education, digitalisation, educational purpose, humanities, technology education, critical literacy
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 139-155
Številčenje:Letn. 75 = 141, št. 4
PID:20.500.12556/DiRROS-21343 Novo okno
UDK:37.091.64
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:221918467 Novo okno
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:453
Število prenosov:268
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:N5-0272
Naslov:Izobraževanje na mejah človeškega: izziv novih tehnologij

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Edukalizacija digitalizacije
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, digitalizacija, izobraževalni smotri, humanistika, izobraževanje o tehnologiji, kritična pismenost


Nazaj